De dummeste 1585,- nogensinde!
Fra : Lasse Christensen

Dato : 10-01-06 17:48

http://stalkerzone.dk/upload/kit1.jpg

Og hvad får man for pengene?

Ikke engang to ringe kunne de give mig!
--
How exactly do you teach abstinence though?
It's like beating a dead cow, it's fun, but it doens't really get you
anywhere.

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 10-01-06 18:44

Lasse Christensen <nugiz@nospamcompuclub.dk> skrev i

> http://stalkerzone.dk/upload/kit1.jpg

Hvad er der i den pakke?
Kun en "gutschein" eller hvad?

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Lasse Christensen

Dato : 10-01-06 18:53

Arne Lorenzen wrote:
> Lasse Christensen <nugiz@nospamcompuclub.dk> skrev i

> Hvad er der i den pakke?
> Kun en "gutschein" eller hvad?

Jep! Tysk TÜV Gutachten.
Som jeg skal medbringe hver gang jeg er ude at køre.
Jeg kan også vælge at få den synet ved Carstens MC for 180,-
Så fragter de den frem og tilbage til deres shop, skriver attest på at
det er monteret korrekt osv.
Derved slipper jeg for det.

Men det synes jeg ikke der er nogen speciel fordel i, ligger den altid i
min lomme i køretøjet er det fint nok.
Desuden skal jeg alligevel have bakset dyret op i en trailer for at få
den derhen, så synes jeg ikke længere det er fordelagtigt :)