Orla Pedersen skrev:
> Hvor slemt ?
Lidt slemt!
> Mere end et honeværktøj fra Bilteme kan "polere" væk ?
Ja, desværre.
> Hoved/mastercylindre er ikke hysterisk kritiske med hensyn til
> diameter.
Den sku faktisk bores op og ha nye stempler så.
Det var (selvfølgelig) min egen fejl; ville skifte bremsevædske efter 2½ år
og opdagede at stemplet havde sat sig. Prøvede med en tang at ta fat i hvad
jeg troede var indersiden af stemplet, men det viste sig desværre at være
"cylindersiden" jeg greb fat i - stemplet var bare en lille gummiprop i
enden af cylinderen - er mere vant til kop-lignende stempel-størrelser
.
Sådan er det bare - gav stedet med smergellærred, men det holdt ikke - den
står og drypper nu.
Det er prisen for at lave alt selv, så jeg ærgrer mig ikke, når der en gang
imellem ryger en stump på grund af min uvidenhed
(Rev ved samme lejlighed drivakslen ud af gearkassen på min Kadett for at
skifte manchet, hvorved det inderste homokinesiske led gik i 2 dele -
umuligt at samle igen - nyt brugt led indkøbt for 200 kroner
)
--
Med venlig hilsen
Hans
http://kortlink.dk/dkfritidmotorcykel/xq9