undercutting ??? hvor mange grader ???
Fra : Moller

Dato : 07-01-06 21:52

Hejsa,
   Hvis klørne i en gearkasse skal ha undercutting ? hvad er så den
typiske vinkel ??? dem som gør i den slags er jo ik meget for at sige
det selv, men indtil nu har jeg sjudsede mig ud fra et billede af et
gear lavet af FactoryPro, og det ser ud til omkring 3grader, meeeen er
der nogen som ved lidt mere om det end bare en grad ??? link, historier,
eller andre gradmål og hvorfra vil blive modtaget med kyshånd ;)

   hmmm.... savner nu Gert herinde :( når vi skal snakke langhåret teori i
motor teknik ??? nogen der ved om han er i live, eller tsunamien tog
hans I-net forbindelse med, og ikke er kommet op endnu ????

--
VH
Lars Molnit

Fra : Hekto

Dato : 07-01-06 22:14

> hmmm.... savner nu Gert herinde :( når vi skal snakke langhåret teori
> i motor teknik ??? nogen der ved om han er i live, eller tsunamien
> tog hans I-net forbindelse med, og ikke er kommet op endnu ????

Ja, det er egentlig længe siden va har hørt noget til gert?

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Bjørn S

Dato : 07-01-06 23:01

Hekto wrote:
> Ja, det er egentlig længe siden va har hørt noget til gert?

Den siste post fra hans adresse er en hvor der skrives "test" i en anden
tråd, og har "ramt" de danske nyhedsservere den 28. dec. 04. Den kan
findes via Google grupper.

--
/Bjørn - mest til Dakarsurfing for tiden

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 07-01-06 23:08

Hekto wrote:

> Ja, det er egentlig længe siden va har hørt noget til gert?

joo nu I nævner det, meget lang tid siden faktisk...
Kan ikke finde noget fra ham efter 28 DEC 2004....

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-06 22:38

Moller skrev i meddelelsen <43c02a08$0$15786$14726298@news.sunsite.dk>...

> hmmm.... savner nu Gert herinde :( når vi skal snakke langhåret teori i
>motor teknik ??? nogen der ved om han er i live, eller tsunamien tog
>hans I-net forbindelse med, og ikke er kommet op endnu ????

Savner ligefrem Tankevækkende nok, så stoppede indlægene fra Gert
netop omkring det tidspunkt, forhåbentlig er han da ikke kommet noget til i
den sammenhæng. Men han havde jo også gang i noget dybt useriøst
landevejsræs dernede :-| Han aflivede godt og grundigt VFR400'en kort før
tsunamien, og der blev han da vist også godt "skrammet" selv.

mvh
Orla

Fra : Steen Gruby

Dato : 07-01-06 22:48

On Sat, 7 Jan 2006 22:37:50 +0100, "Orla Pedersen"
<o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> wrote:

Hej.

> [...]
>landevejsræs dernede :-| Han aflivede godt og grundigt VFR400'en kort før
>tsunamien, og der blev han da vist også godt "skrammet" selv.

Jeg håber sørme ikke at Gert er faldet i ordensmagtens kløer for
gaderæs i Thailand.
Der er noget med at de uddeler straffe for sådan noget der ligger på
linie med økonomisk kriminalitet her hjemme

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 07-01-06 23:39

Steen Gruby wrote:
> [...]

> Der er noget med at de uddeler straffe for sådan noget der ligger på
> linie med økonomisk kriminalitet her hjemme
Seneste spor af Gert (GBT) jeg har kunnet finde er:

Fra amazon :

//citat//
0 of 3 people found the following review helpful:

Ex-prodigy. My Childhood andYouth, *August 31, 2005*
Reviewer: Gert Bo Thorgersen "GBT" (Thailand)

//citat slut//

Så han er angiveligt ikke helt afskåret fra omverdnen...