SmaRTrxxv wrote:
> Ah... du lyver du vist... Jeg har haft en Tl1000 og har nu en RSV
> Mille.. TL1000 er ikke hurtigere... Det føles bare sådan fordi den
> styrer og bremser ad h.. til... Har også kørt træk med en Tl1000 på min
> mille.. Det er faktisk kun piloten er udgør forskellen.. altsånår vejen
> går ligeud...
2 ting, snakker du om en TL-R eller TL-S ... nu er det jo en R han
snakker om, så alle S tingende må vi lige holde ude her, den er jo
trodsalt tungere, og har mindre kræfter vs. R ;)
Nå ja, og Millen vejer jo en sjat mindre, for bænkmæssigt har den altid
følt sig lidt pinligt berørt ;) så det er vægten den har som fordel der.
>>> Hvor stor forskel er der i reservedele og service, kendte fejl osv.
> Millen har ikke de store fejl, der er dog noget med starterkoblingen på
> 98-99'erne.. og så er elnettet underdimensioneret, men det er ret let at
> lave om, sådet virker ordentligt..
hmmmm, lidt ala duc, det er ikke fejl, men en del af charmen :)
>> Der er kun en ting at sige om valget mellem de to cykler... har du
>> ikke prøvetkørt dem først, så er det bare at få det gjort du er ikke i
>> tvivl om hvilken en du vil ha efter prøveturene, og ingen ved det før
>> du har prøvet dem :) at det så blir svært at få en prøvetur på en TLr
>> i forhold til millen... det er en mindre detalje.
>
> ?? hvorfor.. Men når du har prøvet dem begge er du ikke i tvivl.. hvad
> skulledu dog med en TL1000..
Øh, hvorfor når man først har prøvet vil man jo ha en TL-R ... Nej, det
er problemet jo vi er så forskellige alle sammen, at nogen kan li dit,
og nogen kan li dat... har du aldrig tænkt over hvorfor nogen vælger
chopper cyklerne ? altså de dyre af dem, kinesere osv. snakker vi ik om
her, da det er et økonomisk spørgsmål... men tænkt på at der er folk
der vælger et gi 3-400.000Kr. for en spritny chopper :) for nogen af os
er det jo ren galmatias, da vi jo ku få en fed Mille eller GSXR eller R1
eller... til mindre penge :) selv en herefed Duc ku man få i det
prislejde ;) så der er kun en ting at sige, ud og prøve.
--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 300 CDi ReedValve, MZ TS 250/1 Supra5
Suzuki GSF-R 1200, Yamaha FZR1000 årgang 87
www.dfmc.dk/Lars_Molnit ,
www.molnit.com