Tøj
Fra : Ukendt

Dato : 03-01-06 18:04

Hej.
Jeg har nu fået købt en knallert (BMW K 1100 LT) og skal derfor ud på det
store tøjmarked.
Har kigget lidt på noget der hedder SPOOL som jeg syntes virker ok, også
økonomisk, Jakke ca 2500 kr., buks ca. 1700 kr. Er der nogen der kender til
det, og holder det til det det skal.
Er der evt andre mærker der kan anbefales. Ikke læder, det må evt komme
senere, og ikke alt for faconsyet da manden med alderen er blevet noget rund
)
Er der også nogle støvler som kan anbefales?
Der er selvfølgelig også en økonomisk smertegrænse, da jeg jo skal have 2
fulde sæt.
Jeg søger også link, hvor tingene evt. kan købes.
Venlig hilsen
Bo Stange

Fra : HO

Dato : 03-01-06 19:20

"Bo Stange" <hanbo(snabela)tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg søger også link, hvor tingene evt. kan købes.
Hej
Jeg vil meget anbefale MP ASU
http://www.mp-asu.com/
Mange forhandler er bygyndt at forhandle dette mærke.
Jeg kan anbefale:
http://www.ks-motor.dk/index.asp
Jeg fik kanon service her.
http://www.google.dk/search?hl=da&q=mp-asu&btnG=S%C3%B8g&meta=lr%3Dlang_da
Hilsen
Hans

Fra : Futte & Co.

Dato : 03-01-06 20:06

"Bo Stange" <hanbo(snabela)tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej.
> Jeg har nu fået købt en knallert (BMW K 1100 LT) og skal derfor ud på det
> store tøjmarked.

Teløøk' mæ'n

> Der er selvfølgelig også en økonomisk smertegrænse, da jeg jo skal have 2
> fulde sæt.

Så lad mig nævne Tyskland hvor udbuddet er stort og priserne er små

> Jeg søger også link, hvor tingene evt. kan købes.

http://www.hein-gericke.de/
http://www.louis.de/
http://www.polo-motorrad.de/html/start2.html

Alle er værd at besøge og de har tit "sidste års modeller" til svedne
priser.
Og hvis man er skrap til måltagning af eget korpus, er online handel en
oplagt mulighed

--
Jørgen , Brøndby
Honda CB550F , den fine årgang 1975