Godt Nytår
Fra : dots

Dato : 31-12-05 14:25

Godt nytår til Jer alle

Og højt løftet vinterhandske til de af Jer, som jeg måske møder derude de
næste kolde måneder.

Vi ses

- dots -
Honda XR250R
Jawa 350 med vedhæng
Dansk Off-Road MC Klub
http://www.dfmc.dk/?id=216

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 31-12-05 14:42

"dots" <dots@tdcadsl.dk> wrote in message
> Godt nytår til Jer alle
>
> Og højt løftet vinterhandske til de af Jer, som jeg måske møder derude de
> næste kolde måneder.
>
> Vi ses
>
> - dots -
> Honda XR250R
> Jawa 350 med vedhæng
> Dansk Off-Road MC Klub
> http://www.dfmc.dk/?id=216

Godt nytår til dig og alle her i gruppen.
Tak for det gamle år der gik, jeg håber at vi får et lige så hyggeligt 2006
her i gruppen.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 31-12-05 15:21

dots wrote:
> Godt nytår til Jer alle

Godt nytår!

Kenneth Østrup
Weblog: <http://blog.riskoger.net/>
Billedarkiv: <http://bronson.dk/>
Honda RC04/SC01/PC25 - 1984

Fra : Martin Poll

Dato : 31-12-05 15:48

"dots" <dots@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Godt nytår til Jer alle
>
> Og højt løftet vinterhandske til de af Jer, som jeg måske møder derude de
> næste kolde måneder.
>
> Vi ses
>
> - dots -
> Honda XR250R
> Jawa 350 med vedhæng
> Dansk Off-Road MC Klub
> http://www.dfmc.dk/?id=216

Hej Alle
Også et godt nytår herfra.

Med venlig hilsen
Martin Poll
Aprilia SL1000
www.martinpoll.dk

Fra : Thomas Jensen

Dato : 31-12-05 15:52

dots wrote:
> Godt nytår til Jer alle
>
> Og højt løftet vinterhandske til de af Jer, som jeg måske møder derude de
> næste kolde måneder.
>
> Vi ses
>
> - dots -
> Honda XR250R
> Jawa 350 med vedhæng
> Dansk Off-Road MC Klub
> http://www.dfmc.dk/?id=216

tak og i lige måde

mvh

Thomas Jensen
Yamaha FZ6S ´04
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Jon&Ann-Rikka

Dato : 31-12-05 17:03

"dots" <dots@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Godt nytår til Jer alle
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ja.. godt nytår til jer alle..

Det har været et ret omtumlet år for mig og kæresten med flytning, arbejde,
huskøb, og nu en lille ny 2-hjuls-pilot som kommer til verden i Juli/August
2006

MVH

Jon Larsen & Ann-Rikka Olsen
Suzuki GSX-R 250
Punto 1,2 ELX
MZ 7,0

Fra : Thomas Jensen

Dato : 01-01-06 03:59

og nu en lille ny 2-hjuls-pilot som kommer til verden i Juli/August
> 2006
>
> MVH

jamen tillykke da, og held og lykke med barnet fremover.

PS: Pocketbikes fåes meget små.......

Fra : Armand

Dato : 01-01-06 14:31

Jeg istemmer også med de bedste nytårsønsker for de tilsyneladende op
imod 300 skribenter; læser og skabslæsere, som vores lille forhærdede
flok udgør!

Jon&Ann-Rikka wrote:

> Det har været et ret omtumlet år for mig og kæresten med flytning, arbejde,
> huskøb, og nu en lille ny 2-hjuls-pilot som kommer til verden i Juli/August

Heeey!
En mobilkran
Tillykke, med den positive prøve, hvad den forventede leveringstid tyder
på at det også kun lige akkurat er!?

--
Armand.

Fra : Jon&Ann-Rikka

Dato : 01-01-06 15:49

">
> Heeey!
> En mobilkran
> Tillykke, med den positive prøve, hvad den forventede leveringstid tyder
> [...]
xxxxxxxxxxxxxx

He he.. ja... og chokket i familien,samt hos svigermekanikken er først
fortaget nu en uge efter de blev oplyst

MVH
Farmand Jon

Fra : Martin Sørensen

Dato : 01-01-06 01:49

> Godt nytår til Jer alle

Så vil jeg da være den første i det nye år til at ønske alle her i gruppen
et godt nytår, på trods af at året næsten er ved at være to timer gammelt.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Ole Axelsen

Dato : 01-01-06 06:32

"Martin Sørensen" <mos@laxity.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]

Ja, rigtig godt nytår.

> Så vil jeg da være den første i det nye år til at ønske alle her i gruppen
> et godt nytår, på trods af at året næsten er ved at være to timer gammelt.

Og jeg vil være den første, der skriver _efter_ at være stået op igen.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 01-01-06 10:16

"Ole Axelsen" <oleaxelsen@privat.dk-k> skrev i

> "Martin Sørensen" <mos@laxity.dk.invalid> skrev i en meddelelse
>
> Ja, rigtig godt nytår.

> Og jeg vil være den første, der skriver _efter_ at være stået op igen.

Tænkte lidt på at ville være den første til at starte en ny tråd i det ny år
så, men det kniber med ikke at komme ot - så bare "lige over": Godt Nytår!

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Veset

Dato : 01-01-06 14:09

On Sat, 31 Dec 2005 14:25:09 +0100, "dots" <dots@tdcadsl.dk> wrote:

>Godt nytår til Jer alle
>
>Og højt løftet vinterhandske til de af Jer, som jeg måske møder derude de
>næste kolde måneder.

Godt Nytår herfra også

--
Veset