Bambi 45
Fra : Jan Bachman

Dato : 29-12-05 18:52

Man skulle tro det var lyv, men jeg så en fyr på en knallert 45 her i
eftermiddags midt i sneen. Han sejlede i sagens natur rundt på vejen,
der var glat som brun sæbe... Han må da have fået det forkerte ben ud
af sengen!

/Jan

Fra : Gaakeligak

Dato : 29-12-05 19:13

Jan Bachman <jamen@davs.du> wrote in

> [...]
> eftermiddags midt i sneen. Han sejlede i sagens natur rundt på vejen,
> der var glat som brun sæbe... Han må da have fået det forkerte ben ud

ja, eller nødvendigheden af at køre - jeg havde også min øv'ert ude i mango
chutney'en i dag ... skulle på arbejde og hjem igen... 12-14 minutter på
scooter (8-9 min i tørt føre) kontra 1 time med det offentlige hver vej +
fryse en vis relativt blød legemesdel i laser fordi busserne ikke passer en
hujende f..intet - naah, i take my chances...

/Gaakeligak - Knud blandt venner.

Fra : Anders Houmark

Dato : 29-12-05 21:44

Jan Bachman wrote:
> [...]
> eftermiddags midt i sneen. Han sejlede i sagens natur rundt på vejen,
> der var glat som brun sæbe... Han må da have fået det forkerte ben ud

Det er da sjovt at tage sådan en tur på en lille knallert.. Har man tunet
maskinen lidt så den har 10hk og først tager ved omkring de 7500rpm så
bliver det først for alvor sjov... Og en prøvelse om man kan komme frem
eller ej

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk