Så er der adgang til DBA....
Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 26-12-05 14:18

indtil jeg går i seng omkring kl......................... hmmmmm engang
iaften.

hamselv herfra
--
VED BESVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.
www.dkmc.dk

Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 26-12-05 22:17

Nåhhh ja, kan da godt se der mangler en lille e-mail hehe

hamselv (SNABELA) hamselv . org

Og nu går jeg i seng, men tager resten imorgen tidlig når jeg står op. 0430
ca. Alt efter hvordan mit øre høre vækkeuret

godnat herfra
--
VED BESVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.

Fra : SN

Dato : 27-12-05 11:50

Hej
Det gælder måske kun mc´ere??
Fik ikke svar på min forespørgelse på en bil ;(..
M.v.h
Søren N

Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 27-12-05 15:46

"SN" <snistrupnospam@> skrev i en meddelelse
> Hej
> Det gælder måske kun mc´ere??
> Fik ikke svar på min forespørgelse på en bil ;(..
> M.v.h
> Søren N

Hæi do

Næhh do, det kunne være alt da.

Har sendt en mail til snistrupnospam@ første gang og snistrup@ anden gang.

Men de kommer da lige her, hvis der ikke er kommet noget frem til dig.

Telefon: 60 67 00 34
Telefon 2: 76 94 03 35
Email: greatsvea (SNABELA) hotmail . com

hamselv herfra
--
www.dkmc.dk

Fra : SN