Har i opdaget det kan være glat ?
Fra : Anders Majland

Dato : 22-12-05 13:39

Det opdagede jeg imorges, og jeg var ikke engang kørt nogen steder... Holder
på fortovet, slår støttefoden op, sætter forden mod jorden igen, flytter
lidt vægt over på venstre fod og splat. Yep foden gled and down we goes ...
Når først en pakket tenere er lidt ude af lodret er den squ for tung at
holde. Og denne gang undgik jeg den ikke helt - Jeg præsterede at lade den
stange mig i ribbene med højre styrende (og er temmelig øm). Godt nok har
jeg lidt øvelse i at rejse den op, men med ca 30kg fordelt i bagageboksene
er den stadig tung at få på ret køl. (De 6flasker julevin i den ene
sidetaske overlevede også

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk

Fra : Harry Teicher

Dato : 22-12-05 13:52

Anders Majland skrev:

> Yep foden gled and down we goes ... >klip< (De 6flasker julevin i den ene
> sidetaske overlevede også

Hmmm, og du havde lige tømt flaskerne og var på vej til
returkontaineren med dem?... ;-D

Fra : Anders Majland

Dato : 22-12-05 14:02

>Hmmm, og du havde lige tømt flaskerne og var på vej til
>returkontaineren med dem?... ;-D

Dog ikke, havde flaskerne værer tomme havde den været nemmere at rejse op -
men havde de været tomme havde de heller ikke været i sidetasken medmindre
jeg havde tømt dem undervejs da jeg untagelsesvis var parkeret ved siden af
en grøn flaskecontainer da min sædvanlige parkeringsplads var optaget af en
bunke sand Og så skulle det nok have været en temmelig lang tur hvis jeg
skulle kunne bælle 6flasker vin og stadig være istand til at finde hjem ....

Fra : Armand

Dato : 22-12-05 21:39

Anders Majland wrote:

> Dog ikke, havde flaskerne værer tomme havde den været nemmere at rejse op -

Hæ!
Noget af et paradoks, som jeg ser det:
Den havde været lettere at rejse - Men det havde været sværere at rejse
den med seks flasker i blodet

--
Armand.

Fra : Harry Teicher

Dato : 22-12-05 14:12

Anders Majland skrev:

> Og så skulle det nok have været en temmelig lang tur hvis jeg
> skulle kunne bælle 6flasker vin og stadig være istand til at finde hjem ....

Årh, du køre Tenere, ikk´? Den kan da selv finde vejen hjem!?

God (h)Jul - nu lukker jeg ned og kører hjem!

Fra : Anders Majland

Dato : 22-12-05 14:26

> Årh, du køre Tenere, ikk´? Den kan da selv finde vejen hjem!?

Men den kan ikke selv holde balancen

Fra : Carl Dragert

Dato : 22-12-05 14:42

"Anders Majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote in
message news:43aaaa06$0$8857$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Men den kan ikke selv holde balancen

årrh - når den er i drift kan den da godt. Prøv at hoppe af ved f.eks. 100,
så vil du se, at den sagtens kan fortsætte og holde balancen

Fra : Snusken

Dato : 22-12-05 15:24

Jo, det er da også sjovt med lidt glat føre,..
jeg har valgt "Morfar"-udgaven i form af en
MZ med sidevogn til vinterkørsel. Den spjætter
noget med baghjulet når det er glat :-/
Sidevognen har 25 kg ballast med for at holde
"nogenlunde fornuftig" vejkontakt med det tredie hjul..
--
vh, erico
---

Fra : OZ7PUS

Dato : 22-12-05 22:29

"Anders Majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> skrev i en
meddelelse news:43aa9e6b$0$8852$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> nok har jeg lidt øvelse i at rejse den op, men med ca 30kg fordelt i
> bagageboksene er den stadig tung at få på ret køl. (De 6flasker julevin i

Ja madkassen havde også sine prolemer den anden dag med at komme rundt i
svingene heldigvis var grøften ikk ret dyb.
Vinterkørel på classicen .. ej tak

OZ3BTO

Fra : Anders Majland

Dato : 25-12-05 16:13

> Det opdagede jeg imorges, og jeg var ikke engang kørt nogen steder...

Og for at det ikke skal være løgn må jeg erkende at jeg præsterede at stange
migselv på styret så har fornøjelsen af et trykket ribben = det gør ondt
bare at trække vejret S** da uheldigt i forhold til hvodan jeg ellers er
stået af den med større fart.