De er tossede de amerikanere... :)
Fra : Thomas Jensen

Dato : 21-12-05 18:48

ja det er så hvad bruger deres mcgrej til om vinteren.
eller en af dem i hvert fald :D

http://video.google.com/videoplay?docid=2949508997989707181

mvh

Thomas Jensen
Yamaha FZ6S ´04
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Moller

Dato : 21-12-05 21:40

Thomas Jensen wrote:
> ja det er så hvad bruger deres mcgrej til om vinteren.
> eller en af dem i hvert fald :D
>
> http://video.google.com/videoplay?docid=2949508997989707181

   Det da MKS-74 der laver Honda valsen ;) se bare hvordan underlivet
bevæger sig som kun en Honda ejer kan gøre det *LOL*

--
VH
Lars Molnit

Fra : Leif

Dato : 21-12-05 22:28

"Moller" <news@molnit.com> wrote in message

> Det da MKS-74 der laver Honda valsen ;) se bare hvordan underlivet
> bevæger sig som kun en Honda ejer kan gøre det *LOL*

Jeg købte i '78 en honda 750 F2, så jeg kan nikke genkende til bemærkningen
om *svanedansen*
der først lagde sig til ro med en 4-kant svinger og lidt hjemmelavet
forgaffel-stabilisator, forresten
tæt ved at være af den slags Honda selv indførte på Bold'or forskærme i
årene efter.

Men er det med woblerier ikke en saga blot i dagens MC verden?

/Leif

Fra : MKS - 74

Dato : 22-12-05 14:38

On Wed, 21 Dec 2005 21:40:12 +0100, Moller <news@molnit.com> wrote:

>   Det da MKS-74 der laver Honda valsen ;) se bare hvordan underlivet
>bevæger sig som kun en Honda ejer kan gøre det *LOL*

Argh!

Kære dødsfjende nr. 1 og 100 procent undermenneske asshole!

MKS-74 ejer ikke en Honda, det ved alle, og det er kun en syg hobbit i
sandaler som dig der fortjener død ved kølle og kastestjerne, der
påstår at MKS-74 giver sig af med noget så dybt kommunistisk som
latinodans.

Faktum - En Suzuki-ejer er det man får når man parrer Jytte Abilstrøm
med fæces fra en orm - Og det er _indiskutabelt_

Ninja/fascistisk jul til alle.

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Hekto

Dato : 22-12-05 14:58

MKS - 74 presented the following explanation :
> [...]
> sandaler som dig der fortjener død ved kølle og kastestjerne, der
> påstår at MKS-74 giver sig af med noget så dybt kommunistisk som

He! He! Jeg fornemmer at det var et D Y B T stød der gik ind dér!

Du har det på samme måde som Indre Mission? - er måske medlem?
De frygter jo også stående samleje, da det kan føre til dans!!!???

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Torben Scheel

Dato : 22-12-05 16:13

MKS - 74 wrote:
> [...]
>
> Faktum - En Suzuki-ejer er det man får når man parrer Jytte Abilstrøm
> med fæces fra en orm - Og det er _indiskutabelt_

Ét Dolphcitat mere og du ryger i killfilteret! >-|

Jeg hader det "dyr". En ting er at den er irriterende - det totale
fravær af sjove indfald er det der ødelægger mit humør.
Beskæftigelsesterapi for arbejdsløse "comedians" af værste skuffe. Selv
Poul og Nulle var bedre.

--
vh
Torben - sur gammel rocker.

Fra : Claus Rittig

Dato : 22-12-05 20:49

> [...]
> fravær af sjove indfald er det der ødelægger mit humør.
> Beskæftigelsesterapi for arbejdsløse "comedians" af værste skuffe. Selv

Total iorden indlæg!

Rittig

Fra : Armand

Dato : 22-12-05 21:53

Claus Rittig wrote:
> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Total iorden indlæg!

Jeg kan egentlig godt tilslutte mig; men alligevel så spidser jeg øre
når Dolph en sjælden gang høres i radioen: Det ér sq en god udhængning
af pseudo-rabiate holdninger!

--
Armand.

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 21-12-05 22:25

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> skrev i en meddelelse
> ja det er så hvad bruger deres mcgrej til om vinteren.
> eller en af dem i hvert fald :D
>
> http://video.google.com/videoplay?docid=2949508997989707181

Det kunne da være han skulle prøve breakdance istedet. Så var der en chance
for at få slidt de
knee-sliders en smule.
Som han er nu, repræsenterer han vel bare en masse Honda-fanatikere der står
og ryster læderbukserne :)

RF 600

Fra : mark@improve.dk

Dato : 22-12-05 00:03

Thomas Jensen skrev:

> http://video.google.com/videoplay?docid=2949508997989707181

Jeg troede der var en generel enighed om at man skulle advare imod
billeder der var uegnede for børn?

/Mark

Fra : Anders Majland

Dato : 22-12-05 08:18

> ja det er så hvad bruger deres mcgrej til om vinteren.
> eller en af dem i hvert fald :D
>
> http://video.google.com/videoplay?docid=2949508997989707181

Starter slankekuren med en svedekur ? ... Forstår godt han har tonet viser
på hjelmen ....

Fra : Martin

Dato : 22-12-05 08:24

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> wrote in message
> ja det er så hvad bruger deres mcgrej til om vinteren.
> [...]

Hvad?! sådan gør jeg da altid, når jeg kommer hjem fra julefrokost - glemmer
bare at optage det og gøre det tilgængeligt på internettet - damned.

Martin

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 22-12-05 09:15

Thomas Jensen wrote:
> ja det er så hvad bruger deres mcgrej til om vinteren.
> eller en af dem i hvert fald :D
>
> http://video.google.com/videoplay?docid=2949508997989707181

Han har da i det mindste rytme.....

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-05 17:09

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote in

> Han har da i det mindste rytme.....

Tja, men jeg tror nu han er lidt ude af "syncronisering"....

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 22-12-05 20:41

Thomas Jensen wrote:
> ja det er så hvad bruger deres mcgrej til om vinteren.
> eller en af dem i hvert fald :D
>
> http://video.google.com/videoplay?docid=2949508997989707181

Det var mig i fredags.

Kenneth Østrup