Så langt så godt!
Fra : Lasse Christensen

Dato : 21-12-05 11:57

Så blev mc teorien bestået kl. 11.05 idag.

Det var på et hængende hår med 5 fejl, men fuck it, jeg er videre!

--
How exactly do you teach abstinence though?
It's like beating a dead cow, it's fun, but it doens't really get you

Fra : Harry Teicher

Dato : 21-12-05 12:15

Nøøj - tilykke! Husk: keep the rubber side DOWN!

Harry

Fra : Studen

Dato : 21-12-05 15:09

"Lasse Christensen" <nugiz@nospamcompuclub.dk> wrote in message
> Så blev mc teorien bestået kl. 11.05 idag.
>
> Det var på et hængende hår med 5 fejl, men fuck it, jeg er videre!

Alt under 5 fejl er spild af flid.

Tillykke

Mvh
Studen - der bestod til både bil og kørekort med 5 fejl

Fra : Tommy Fer

Dato : 21-12-05 19:03

Studen skrev:
> "Lasse Christensen" <nugiz@nospamcompuclub.dk> wrote in message

> Alt under 5 fejl er spild af flid.

Husk nu at du skal komme et minimum antal gange før man kommer til
eksamen.....

mvh Tommy Fer
z750 ´04
A+B, har skrabet 1 fejl sammen

Fra : Studen

Dato : 22-12-05 10:13

"Tommy Fer" <NOSPAM@fotofer.dk> wrote in message

> Husk nu at du skal komme et minimum antal gange før man kommer til
> eksamen.....

Så du mener, at jeg med mit udtalelse, faktisk har skudt mig selv i foden og
indrømmet svag fatteevne? ;)

Måske, men nu drejer et "studieforløb" sig jo ikke kun om antallet af timer,
men mindst ligeså meget om den flid der lægges for dagen - såsom
hjemmeterperi.

Manglende flid er selvfølgeligt ikke noget at prale af...... Hmmmmm

Stud

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 22-12-05 21:21

Tommy Fer <NOSPAM@fotofer.dk> skrev i

[klip]

> Husk nu at du skal komme et minimum antal gange før man kommer til
> eksamen.....

Det kan vel klares derhjemme så?

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen
Hellere plat end sur

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 21-12-05 21:57

"Studen" <studen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Mvh
> Studen - der bestod til både bil og kørekort med 5 fejl
Til både bil og kørekort ??????

Du mener vel til både bil og MC

Og så også lige et tillykke til Lasse, og
GOD JUL til hele NG
(også Jens Jensen den lallende idiot. Det er trods alt snart jul)

-Andersen (der er ved at tage lastbilkørekort)