Efterlysning: Ducati 999R og MV Agusta F4 ~
Fra : MLP68

Dato : 20-12-05 17:21

Efter tyveri af de nævnte motorcykler fredag den 16. december udsætter
Codan Forsikring dusør for oplysninger der kan føre til tilvejebringelse af

den ene eller begge de stjålne motorcykler:

Ducati 999R med stel nr. ZDMH401AA4B011826

MV Agusta F4 1000S med stel nr. ZCGF511BB4V001078

Har du oplysninger kan du kontakte skadekonsulent, Kontorchef Mogens
Christiansen
på telefon 33 55 44 26 eller e-mail: mcy@codan.dk

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-05 17:31

"MLP68" <Morten.lillegrdpedersen@telia.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> MV Agusta F4 1000S med stel nr. ZCGF511BB4V001078
>
> Har du oplysninger kan du kontakte skadekonsulent, Kontorchef Mogens

Det ville være rart at vide i hvilken del af landet de er blevet stjålet.

Og så skulle de lømler bare klynges op.

--
Dannie
Kawasaki ZZ-R1100 - 1995 http://www.zx-r.dk

Fra : JHR

Dato : 20-12-05 18:39

He he, jeg kunne da godt bruge den Duc til billige penge (just kidding!)

Mvh
Jeppe.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 20-12-05 18:46

Smid da en efterlysning på www.DMCN.dk

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : MLP68

Dato : 20-12-05 20:40

God ide med at indlægge efterlysningen www.DMCN.dk det er hermed gjort!

Cyklen er stjålet fra garage i Kbh.

Mvh MLP

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-05 21:04

og på www.motorcykelgalleri.dk
kan evt copy paste for dig?

Fra : MLP68

Dato : 20-12-05 21:36

JA, tak! Endelig, det er bare med at få det spredt så meget som muligt!

Mvh Morten

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-05 00:18

> JA, tak! Endelig, det er bare med at få det spredt så meget som muligt!

Som lovet:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=10225

Fra : Bo Christensen

Dato : 20-12-05 21:50

> Efter tyveri af de nævnte motorcykler fredag den 16. december udsætter
> Codan Forsikring dusør for oplysninger der kan føre til tilvejebringelse
> af
Forbandet trælst, må de ristes over et bål.
Måske var det en ide at oplyse om størrelsen af dusøren, det er jo ret
sjældne cykler,
så imod en tilpas dusør skrev folk måske stelnummeret ned og undersøgte
pågældende
cykler hvis de så dem ?
/bo

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 20-12-05 21:56

Det var smuk og solrig dag da Bo Christensen skrev
news:43a86e80$0$47020$edfadb0f@dread15.news.tele.dk i
dk.fritid.motorcykel:

> [...]
> sjældne cykler,
> så imod en tilpas dusør skrev folk måske stelnummeret ned og

Men hvor mange mc'er ser du for tiden i det hele taget? Ud over
crossmaskiner...

--
Rune D. Jørgensen