DFMC.dk er nede
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 19-12-05 11:21

Hej alle,

Firewallen på DFMC.dk serveren er lige røget (Øv!) så jeg suser ud i
julegaveræset og ser om jeg kan få fat i en ny. Håber på at problemet
bliver løst hurtigt - og melder tilbage til jer.

Hilsner,

Tony
Webmaster på DFMC.dk

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 19-12-05 16:23

Tony Lorentzen wrote:

> Firewallen på DFMC.dk serveren er lige røget (Øv!) så jeg suser ud i
> julegaveræset og ser om jeg kan få fat i en ny. Håber på at problemet
> bliver løst hurtigt - og melder tilbage til jer.

Nu skulle den køre igen... desværre er jeg blevet 2800,- fattigere... så
donationer er meget velkomne

Go' jul allesammen.

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Schlæger

Dato : 19-12-05 18:09

Tony Lorentzen wrote:

> Nu skulle den køre igen... desværre er jeg blevet 2800,- fattigere... så
> donationer er meget velkomne

> Go' jul allesammen.

Jeg sender gerne en hund. Kan jeg overføre via Netbank ?

Mch Schlæger

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 19-12-05 19:01

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/donering.asp

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S - GSX-R250 - ES250/2

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 19-12-05 19:11

Dan "748" Dethlefsen wrote:

> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/donering.asp

Nemlig

Husk at donering til driften af sitet er 100% frivillig. Alle der har lyst
til at donere må også meget gerne sende mig en e-mail så jeg har overblik
over hvem der har doneret. Tusind tak!

Hilsner,

Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 19-12-05 19:26

Hurtigt forslag :

Hvorfor laver du ikke en Paypal-donation-knappe . Jeg har set det på flere
sider, og det er så nemt så nemt, og pengene er hos dig med det samme.

Mvh
Thomas

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 19-12-05 20:47

Thomas B. Andersen wrote:

> Hurtigt forslag :

> Hvorfor laver du ikke en Paypal-donation-knappe . Jeg har set det på flere
> sider, og det er så nemt så nemt, og pengene er hos dig med det samme.

God idé. Jeg har allerede en Paypal konto og har nu opdateret den så man
kan donere direkte fra sitets donations side:
http://www.dfmc.dk/donering.asp

Der står dog en anden e-mail adresse når man vil donere - men det er den
jeg i sin tid registrerede mig med

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Mads Stetter

Dato : 19-12-05 21:08

"Tony Lorentzen" <spam2@dfmc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.dfmc.dk/donering.asp
>
> Der står dog en anden e-mail adresse når man vil donere - men det er den

Så har jeg prøvet om den kunne spise en 10euro seddel...det kunne den!

Vi skal støtte det store stykke arbejde!

Løber siden forresten stadig rundt udover det nedbrud på den FW?

MVH Stetter

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 19-12-05 21:25

Mads Stetter wrote:

> Så har jeg prøvet om den kunne spise en 10euro seddel...det kunne den!

Jep! Det virker! Tusind tak!

> Vi skal støtte det store stykke arbejde!

Tak - det er værdsat!

> Løber siden forresten stadig rundt udover det nedbrud på den FW?

Der kører også et par andre sites udover DFMC.dk på maskinen, så det er
også med til at få det økonomiske til at løbe nogenlunde rundt. F.eks.
investerede jeg for nogle måneder siden i en ny, lækker HP rack-server.
Den kostede små 20k... så rig på det bliver jeg ikke foreløbig

Tusind tak til alle jer, der bakker op om sitet - økonomisk såvel som
moralsk.

Hilsner,

Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 19-12-05 21:34

> Jep! Det virker! Tusind tak!

Jeg skal nok efterprøve når jeg får mit nye visakort tilsendt. Der var jo en
der mistede det i en brandet :-/
Så min paypal konto virker ikke førend det nye kort er aktiveret.

>Tony
> Fazer 1000 o>'o

Thomas
RF 600

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 19-12-05 23:34

Thomas B. Andersen skrev:
> "Tony Lorentzen" <spam2@dfmc.dk> skrev i en meddelelse

knappen virker fint, og overvandt min tidligere dovenskab med at skulle
på netbank osv.

--
Keld Rasmussen
Triumph Trident T160

Fra : Ole Hansen

Dato : 19-12-05 23:42

Keld Rasmussen wrote:

> knappen virker fint, og overvandt min tidligere dovenskab med at skulle
> på netbank osv.

Jeg vil også være populær! En 10 Euro på vej via Paypal fra mig Tak
for det fine site, Tony!

--
Ole Hansen

Fra : Anders Majland

Dato : 20-12-05 17:33

> Der står dog en anden e-mail adresse når man vil donere - men det er den
> jeg i sin tid registrerede mig med

Du kan bare tilføje nogle flere

/A

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 21-12-05 02:14

Anders Majland wrote:

> Du kan bare tilføje nogle flere

Hehe - det gjorde jeg faktisk - men den valgte automatisk at vise min
"default" adresse...

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Schlæger

Dato : 20-12-05 06:40

Dan "748" Dethlefsen wrote:

> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/donering.asp

Takker - done.

Mch Schlæger

Fra : Harry Teicher

Dato : 19-12-05 18:07

Tony Lorentzen skrev:

> Nu skulle den køre igen... desværre er jeg blevet 2800,- fattigere... så
> donationer er meget velkomne

Gerne - men hvordan?

Harry Teicher