Så blev det min tur til og købe
Fra : Lasse Christensen

Dato : 18-12-05 12:33

Så fik jeg mig taget sammen!

Fik et favorabelt tilbud fra Harry Teicher jeg ikke på nogen måde kunne
afslå!

http://motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=5360

Og der er den så, pakket ind i WD40 :)

Lige pt. står den under et halvtag, men bliver snart flyttet ind i en
opvarmet lagerhal, for vinterhi!

Hvad synes i? (Jeg er egentlig ligeglad, jeg er vild med den alligevel :D)
--
How exactly do you teach abstinence though?
It's like beating a dead cow, it's fun, but it doens't really get you

Fra : Fisker

Dato : 18-12-05 13:38

Lasse Christensen wrote:
> [...]
> opvarmet lagerhal, for vinterhi!
>
> Hvad synes i? (Jeg er egentlig ligeglad, jeg er vild med den alligevel :D)

Den er bare dejlig, tillykke.

Det var en af mine store drømme i 70'erne, men lærlinge lønnen
var kun til MZ.

MVH
Ole Fisker

Fra : snusken

Dato : 18-12-05 15:13

> http://motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=5360
> Hvad synes i? (Jeg er egentlig ligeglad, jeg er vild med den alligevel :D)
Jamen, tillykke, jeg synes, at den er sød.

--
fjern 2*ii i email adressen

mvh eric

Fra : Eg Egemarke

Dato : 18-12-05 16:23

Den er Feeed og så med de orginale potter på, det er sjældent man ser det
!!!
Min lillebror havde een engang, han nåede at få papir på den ku køre 153
Km/t hehe det blev vidst rimeligt dyrt dengang

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : Peter Graff

Dato : 18-12-05 16:27

Hej Lasse

Flot cykel. Det var sådan én jeg startede på. Du skriver CB 500, men er det
ikke en CB 550 motor.

MVH
Peter Graff

Fra : Lasse Christensen

Dato : 18-12-05 16:39

Peter Graff wrote:
> Hej Lasse
>
> Flot cykel. Det var sådan én jeg startede på. Du skriver CB 500, men er det
> [...]
Nej, det er en sen 500ccm motor, så der er ikke de problemer med en for
lille kobling samt gearkasse problemer :)

Fra : Futte & Co.

Dato : 18-12-05 16:56

Teløøk' mæ'en !

"Lasse Christensen" <nugiz@nospamcompuclub.dk> wrote in message
> Så fik jeg mig taget sammen!

Det var så os' på tide

> Fik et favorabelt tilbud fra Harry Teicher jeg ikke på nogen måde kunne
> afslå!

Skal du så slå hans græsplæne de næste 10 år

> Hvad synes i? (Jeg er egentlig ligeglad, jeg er vild med den alligevel :D)

Jeg synes da den er fiiin, ligner næsten en rigtig motorcykel, ser næsten ud
som en 5½ SS af den fiineste slags

--
Jørgen , Brøndby
Honda CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 19-12-05 09:05

Tillykke. Den ser flot ud på billederne. Klassisk MC "lige efter mit hovede"

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Ivan Nielsen

Dato : 19-12-05 21:44

"Lasse Christensen" <nugiz@nospamcompuclub.dk> skrev i en meddelelse
> Så fik jeg mig taget sammen!.....................

Hej Lasse

Tillykke med den - det er jo en rigtig herre-motorcykel.

Ivan Bartholin Nielsen
Næstved
www.kloge.dk
Honda CB500 Four 1972 - når jeg kører med stil
Yamaha DT175 1972 - når jeg kører for sjov
Renault Modus 1.5 DCi - når jeg kører længst på literen

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 19-12-05 23:50

Lasse Christensen skrev:
> [...]
> opvarmet lagerhal, for vinterhi!
>
> Hvad synes i? (Jeg er egentlig ligeglad, jeg er vild med den alligevel :D)

Den har klasse ! Selv om det er svært for en inkarneret englænderfan at
indrømme så er det en "rigtig" motorcykel.

--
Keld Rasmussen
Triumph Trident T160 1975