Honda CMX 450 Rebel
Fra : lhm

Dato : 16-12-05 15:23

Hej

Jeg har kigget på en Honda cmx 450 Rebel, og er tæt på at slå til.
Er der nogen i gruppen, der har nogle erfaringer med modellen??
Holdbarhed, Reservedele, generel tilfredshed????
Kan den flytte sig, hvis man er to på cyklen?

MvH
lhm

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 16-12-05 16:34

lhm wrote:

> Hej

> Jeg har kigget på en Honda cmx 450 Rebel, og er tæt på at slå til.
> Er der nogen i gruppen, der har nogle erfaringer med modellen??

Jeps, fik en hjem fra tyskland til konen.

> Holdbarhed, Reservedele, generel tilfredshed????

Det er jo en Honda, så der er intet at frygte. Reservedel er lette at få,
da den bruger mange dele fra andre modeller. Reservedel er billigst ved
www.davidsilverspares.co.uk

> Kan den flytte sig, hvis man er to på cyklen?

Jeps, den er ganske kvik, og man ærger sig tit over der ikke er mere
frihøjde (konens var dog sænket 2-3cm, se rmeget federe ud). Styrer
utrolig godt af en chopper.
Men mht. at være 2 på cyklen, så er en sissybar nok et must, uden den kan
passageren ikke holde ud at sidde bagpå.

Fra : Ulvir

Dato : 16-12-05 18:03

lhm wrote:
> [...]
> Holdbarhed, Reservedele, generel tilfredshed????
> Kan den flytte sig, hvis man er to på cyklen?

Jeg har kun gode erfaringer med 2½ modellen- her er et forum som er for
Rebel folket, både dem med 2½'ere, og 4½'ere..

http://www.rebel250.com/rebelforum/

Fra : Richard

Dato : 16-12-05 19:49

Ulvir wrote:

> Jeg har kun gode erfaringer med 2½ modellen- her er et forum som er for
> Rebel folket, både dem med 2½'ere, og 4½'ere..

...og her en webshop med fiche, der også oplyser reservedelsnumre på
US-modeller direkte - ikke kun indirekte som Partsfish:
http://www.mrcycles.com

Iøvrigt også på andre US-japsere end Honda, hvis nogen skulle være
interesseret

- på nyere tyske Honda-modeller kan man i stedet bruge
http://hondaonline.de med et gyldigt stelnummer - ved dog ikke om det også
gælder CMX450

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Carsten Jensen

Dato : 16-12-05 19:56

Hvis nogen ligger inde med en motor eller en hel cykel i 200 cc er jeg køber
til den. Jeg skal bruge motoren til en 2 cyl trial og resten af cyklens
stand er ligemeget.