Moller wrote:
>> Jeg kunne helt sikkert spare en masse penge ved at skifte min motorcykel
>> ud med en anden og nyere, men nu hygger jeg mig lige så godt
>>
> Ja, men ved at du skifter kommer du ind i frygten ved at ende som
> endnu en SV650, SV1000 ejer i flokke, hvor i står med 50 ens maskiner
> til bakkeåbningen række op og ned...
>
Præcist! det er der ikke noget sjovt i efter min mening, så hellere en
Maxi på steroider og nr.plader.
Al respekt til dem som ikke deler min mening.
>> Jeg har havde da ærligt talt tænkt mig at finde en Bandit 1200 / GSX-R
>> 1100 pre '92 motor til min Honda CB750F.
>>
> Køb en Bandit 1200 med skvadret top ;) og smid en gixxer 750 top
> over, og skaf lige en Gixxer 1100 kobling ;) skild det ad, mal motoren
> flot op i ;) gode farver.
>
Haha det lyder som om du er fuld af gode opskrifter
Der er et CB750F "bane-stel" på vej hjem fra tyskland til mig, købt
særligt til det formål + lidt leg med ophæng til monodæmper - men det
bliver nok først næste vinter ($$$).
>> Har lige fået overstået min største frygt ved motorprojektet. Opmåling
>> af krumtaps lejepander samt valg af nye - og det var ligetil!
>>
> Yeps, at pille ved MC'er er kun et spørgsmål om køligt hoved, og
> tolmodighed :) og så er det nok den bedste følelse at ha samlet det
> igen, og vide at man gjorde det hele selv ;)
>
Ja, godt jeg begyndte tidligt her til vinter. Der er stadigvæk en masse
ting som skal nåes og købes, der skal et Wiseco 985cc kit samt et sæt
fladspjælds karburatorer til at krone værket
--
Med venlig hilsen
Kenneth Østrup
Weblog: <
http://blog.riskoger.net/>
Billedarkiv: <
http://bronson.dk/>
Honda RC04/SC01/PC25 - 1984