Så er Ninja'en solgt.... Snø
Fra : Ninja Rider

Dato : 10-12-05 19:22

Hejsa

Så solgte jeg min kære ZXR750 Ninja....
Men nu må jeg se frem ad.... (ZX-10R hehe...)

Det positive ved det, er at nu har jeg kun min GPZ550 tilbage... så
kommer den til ære og værdighed...

Så nu burde det være slut med fart bøder, klip i kortet, næsen, og ørene
og hvor de sataner ellers klipper.... :P

Mvh Emil
--
Kawasaki ZXR750 Ninja - Solgt.....
Kawasaki GPz 550 - Sti'll in da house.....

Fra : Nielsen

Dato : 10-12-05 19:41

"Ninja Rider" <Gundersen@Tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Så solgte jeg min kære ZXR750 Ninja....

Det har vel også været en fin begyndercykel?

/Thomas

Fra : Ninja Rider

Dato : 10-12-05 20:19

Hejsa

Nielsen wrote:
> Det har vel også været en fin begyndercykel?
Begynder og begynder cykel.... :) Det er jo min nr.2 Ninja og ellers min
nummer 4... ;)

Mvh Emil

--
Kawasaki GPz550
http://dfmc.dk/?id=26

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 11-12-05 09:01

Hva satans Emil.

Er du flyttet til Lars Tyndskids og til 9000? Hvornår er det sket?

Thomas
RF 600

Fra : Jacob Larsen

Dato : 11-12-05 13:04

"Thomas B. Andersen" <t-buus@stofanet.dk> wrote in message
> Hva satans Emil.
>
> Er du flyttet til Lars Tyndskids og til 9000? Hvornår er
> det sket?

Hmmm... Skal alle os fra 9000 føle os fornærmede nu?

(Eller du mente måske "fra Lars Tyndskids"?)
--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 11-12-05 13:52

"Jacob Larsen" <jacobl@[{[--FJERNDETTE--]}]cs.aau.dk> skrev i en meddelelse

> Hmmm... Skal alle os fra 9000 føle os fornærmede nu?
>
> (Eller du mente måske "fra Lars Tyndskids"?)

Jeg mente selvfølgelig FRA Lars Prut-markerne og TIL 9000.
Er selv fra 9000

Fra : Eg Egemarke

Dato : 11-12-05 14:51

Det er da straks værre når "onkel Haps" osse klipper håret på dig !!
Prøv at lægge mærke til at når man er vant med en større og stærkere Mc og
så kommer ned på en mindre.
Så "bruger" du den gamle Mc meget bedre

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : Ninja Rider

Dato : 11-12-05 23:11

Hejsa

Eg Egemarke wrote:
> Det er da straks værre når "onkel Haps" osse klipper håret på dig !!
> Prøv at lægge mærke til at når man er vant med en større og stærkere Mc
> og så kommer ned på en mindre.
> Så "bruger" du den gamle Mc meget bedre

Ja, jeg hader når jeg skal give de "Gamle kloge" ret! :)
Jeg er sQ stadig ung og uerfaren, men da jeg prøvede min GPz'er inden
købet, tænkte jeg, Sådan en sjov lille maskine som man bare kan kaste
rundt med, og bruge meget bedre end en stor ninja, Den måtte jeg eje.... :)

Mvh Emil
--
Kawasaki GPz 550
http://dfmc.dk/?id=26

Fra : Ninja Rider

Dato : 11-12-05 23:14

Hejsa Thomas

Thomas B. Andersen wrote:
> Hva satans Emil.
> Er du flyttet til Lars Tyndskids og til 9000? Hvornår er det sket?

Jeg må detsvære skuffe dig..... Jeg er Født i Aalborg i sintid, men
ellers har jeg ikke haft det store med byen at gøre. (Med undtagelse af
hende Jomfruen.... hvad er det hun heder? Det er sQ også lige meget, det
er hun ikke mere... )

Jeg skrev det i sin tid, da der blev stjålet en del sports mc'er, for at
aflede evt. tyve en smugle... (Kald mig bare parranoid, men du ved en
maskine til 160k på en ansvar....)

Men vi må jo lige mødes til foråret, Så skal din RF'er få baghjul... :)

Mvh Emil
--
Kawasaki GPz 550
http://dfmc.dk/?id=26

Fra : Ukendt

Dato : 12-12-05 09:08

"Ninja Rider" <Gundersen@Tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Så solgte jeg min kære ZXR750 Ninja....
> Men nu må jeg se frem ad.... (ZX-10R hehe...)

Det var dog en sørgelig meddelelse her op til jul...

Men må man spørge hvor meget du fik for den ?

--
Dannie
Kawasaki ZZ-R1100 - 1995 http://www.zx-r.dk

Fra : Kim

Dato : 14-12-05 20:58

"Ninja Rider" <Gundersen@Tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Så solgte jeg min kære ZXR750 Ninja....
> Men nu må jeg se frem ad.... (ZX-10R hehe...)

Var det ikke et meget kort bekendskab?
Jeg har selv overvejet at finde en ZXR750 (J), så jeg kunne godt tænke mig
at høre, hvorfor du solgte så hurtigt igen?

Kim

Fra : Ninja Rider

Dato : 14-12-05 21:49

Hejsa

Kim wrote:
> Var det ikke et meget kort bekendskab?
Tja... en seson.... :)

> Jeg har selv overvejet at finde en ZXR750 (J), så jeg kunne godt tænke mig
> at høre, hvorfor du solgte så hurtigt igen?

For pengenes skyld... Jeg har lige købt hus, og så stod jeg og havde et
hus, som jeg var ved at total renovere, 3 biler og 2 mc'er... Så tænkte
jeg at jeg måtte nok hellere sælge lidt af det hele...

Den egentlige grund ligger i at, jeg ikke synes at jeg får kørt nok på
min mc, til at den skal være så dyr.... Til den smule jeg nåede at få
kørt i år, er min GPz'er Rigeligt.. :) Og så koster den kun en brøkdel
af den anden!
--
Kawasaki GPz 550
http://dfmc.dk/?id=26