Begyndercykel til 20.000,-
Fra : Lasse Christensen

Dato : 10-12-05 15:41

Endelig har jeg fået skrabet mig pengene sammen til tøj, kort og det hele.

Jeg har i længere tid overvejet alle mulige MC'ere, lige fra BSA'ere til
Honda CB'ere.

Lige pt. er jeg mest til en Honda CB 500 - 750 ccm.

Jeg ville bare lige høre andre alternativer, gerne offroadere!

--
How exactly do you teach abstinence though?
It's like beating a dead cow, it's fun, but it doens't really get you

Fra : Anders Majland

Dato : 10-12-05 17:31

> Jeg ville bare lige høre andre alternativer, gerne offroadere!

Jeg har tøffet 40000km de sidste 2år på min tenere - Det var en pæn til
26kkr i DBA for nyligt der vist havde gået ~30000km

Den er vel lidt tung til offroad, men bare underlaget er nogenlunde fast er
den fin (som grusvej eller skovsti). Jeg har ihvertfald ikke lydt til at
skulle løfte den op ad et mudderhul eller bære den ud af en blød pløjemark

Men du skrev intet om hvad du ville bruge mc'en til ... Jeg bruger min til
at pendle på tværs af landet med hastigheden begrænset af
klippekortsreglerne (og typisk kun 120-125km/t på motorvej da den med
oppakning har der bedst deromkring medmindre det er medvind)
--
Anders DOT Majland AT jyde DOT dk
Yamaha XT600Z Ténéré 3DS 1988 80Mm

Fra : Martin Leong

Dato : 10-12-05 19:06

Lasse Christensen wrote:
> Jeg ville bare lige høre andre alternativer, gerne offroadere!

Der jo altid referencecyklen blandt offroadere, en Yamaha TT350. Den har
kræfter nok til at være sjov at køre på, og vejer tilpas lidt, til at
være kongen blandt offroaderne. Nej sådan en vil du aldrig gå galt i
byen med...

Mvh
Martin Leong
TT350 - til salg
RS250

Fra : Lasse Christensen

Dato : 10-12-05 21:02

Martin Leong wrote:

> [...]
> kræfter nok til at være sjov at køre på, og vejer tilpas lidt, til at
> være kongen blandt offroaderne. Nej sådan en vil du aldrig gå galt i

Jeg ser du har en til salg, det ville være rart hvis du ville sende en
mail med info og billeder!

Fra : Hekto

Dato : 10-12-05 23:20

> [...]
> kongen blandt offroaderne. Nej sådan en vil du aldrig gå galt i byen med...

- det er jo næsten ½ størrelse!

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Cagiva Elefant 650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto www.hekto.dk
semi-rockets ... no thanks!