Louis fejl rettet !!! :-) (forsæt.)
Fra : Rene Mikkelsen

Dato : 08-12-05 13:53

INFO FRA 1/12
-------------------
Hej NG!
Ved min bestilling hos det tyske Louis af dele til olie skift til en Honda
xl 600,og min egen Kawa600r,er der tilsyneladende gået virus i deres ordre
computer,eller en indtaster har fået et epileptisk anfald.

Jeg har modtaget mine dele på nær 2 stk o-ringe til olie filteret Ordrer
nr:10050284 pris:1,25 eur pr. stk.,nå det er nok en forglemmelse men så
idag...
Jeg modtager en mail at nu er min ordrer på 2 stk ryglæn til en Suzuki vz
800 afsendt Ordrer nr:10005084 pris:248,95 eur pr.stk der er ryglæn på
vej til mig for 3700 kr. jeg ikke har bestilt!!!!!!!!
Jeg har i dag talt flere gang med en meget venlig Mc gut Jan Falcher hed han
vist,
er lidt usikker på hans efternavnet men det passer jo godt i denne
sammenhæng,der fortæller at han godt kan se at der er sket en fejl,problemet
er bare at de er sendt,
og det vil så også dermed sige at de har hævet beløbet på min konto,jeg
fortæller ham at jeg kan se de ikke har hævet beløbet endnu,så de må kunne
stoppe det,han går i regnskab´s afd.,de er gået hjem for i dag.....og
bla..bla
Pakken kan heller ikke stoppes da den har forladt lageret,så det er noget
rigtig pis for at sige det mildt,
har fortalt kone og børn at der ingen jul bliver i år da far skulle have ny
olie til mcén.
Har fået luft nu TAK,jeg skal nok fortælle hvordan det hele ender til evt.
interesserede.

God Jul
Rene Mikkelsen
www.dfmc.dk/?id=601

FORSÆTTELSE!!!!!!

I dag fik jeg så mine 3700 kr tilbage samt et brev med posten,
hvor de skriver at fejlen helt var på deres side.

MVH Rene Mikkelsen

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 08-12-05 19:58

"Rene Mikkelsen" <fam.mikkelsen@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> FORSÆTTELSE!!!!!!
>
> I dag fik jeg så mine 3700 kr tilbage samt et brev med posten,
> hvor de skriver at fejlen helt var på deres side.
>
> MVH Rene Mikkelsen

Så se dog at få slugt din tudekiks og kom ud og køb
nogle gode gaver til konen og ungerne *GGG*

Så gik det jo alligevel som flere herinde havde spået.
Louis er tilsyneladende et pænt og sobert sted at handel,
med god (og hurtig) service. (ikke at jeg har troet andet)

GOD JUL