Honda VT 500 kører på en cylinder
Fra : Holten

Dato : 04-12-05 21:27

Hej i gruppen.

Som ovenstående står har jeg lidt problemer med en VT 500 årg. 1987.

Starter perfekt på begge cylindre, men efter 1-2 minutter går den kun på den
forreste.

Hev begge tændrør ud af den bagerste cylinder(hvorfor har den egentlig 2
tændrør pr. cylinder?) og de var totalt tilsodet.

Skiftede dem og den startede igen på begge cylindre og kørte en lille tur.
Efter 1 km gik den igen kun på en cylinder.

Hev de nye tændrør ud og de var så også totalt tilsodet =?????????????

MVH

Holten

Fra : Hekto

Dato : 04-12-05 22:03

Holten used his keyboard to write :
> [...]
> Efter 1 km gik den igen kun på en cylinder.
>
> Hev de nye tændrør ud og de var så også totalt tilsodet =?????????????

Mon ikke den får for fed blandeing på den cylinder?
Chokeren 'hænger' måske, hvis ikke ligefrem dysen er faldt ned i
svømmerhuset.

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Holten

Dato : 04-12-05 22:13

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en meddelelse
> Holten used his keyboard to write :

> Mon ikke den får for fed blandeing på den cylinder?
> Chokeren 'hænger' måske, hvis ikke ligefrem dysen er faldt ned i
> svømmerhuset.

Hmmm, jeg husker sidst jeg have kab. adskilt, sikke et arbejde bare at få
dem af

MVH

Holten

Fra : Armand

Dato : 05-12-05 01:31

Holten wrote:
> "Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en meddelelse

> Hmmm, jeg husker sidst jeg have kab. adskilt, sikke et arbejde bare at få
> dem af

Gi' dem et gok med en støvlehæl og se om ikke at miseren skyldes at
svømmerventilen hænger i åben stilling og lader sig løsne ved den
fysiske påvirkning :-/

Har du været på reservetank for nylig? Ifald: Tøm svømmerhusene for vand
og skidt fra bunden af tanken!

--
Armand.

Fra : Holten

Dato : 05-12-05 16:56

> [...]
> påvirkning :-/
>
> Har du været på reservetank for nylig? Ifald: Tøm svømmerhusene for vand

Har desværre uden held prøvet både at daske lidt med en plastichamer og
tæmme svømmerhuse

MVH

Holten.

Fra : Henning A. Larsen

Dato : 05-12-05 21:16

Havde nøjagtig samme problem på min tidligere VT800, Kontroller
tændrørskablerne. På min var begge kabler til den ene cylinder defekt. Det
ene var helt afbrudt, og det andet virkede kun periodevis.

MVH
Henning