VFR ved at være i hus ;o)
Fra : Lotte Jørgensen

Dato : 03-12-05 15:15

Hej til gruppen

Så er julegaven ved at være i hus. Længe gået og kigget efter VFR RC36 model
2, fra 1996, dyret har gået 27.000 km, service udført hos Honda forhandler,
ingen skrammer, ridser eller været indvolveret i ulykke.

Så er det mit spørgsmål om I kender nogen der kan fragte den? Forhandleren
kan fragte den til Flensborg for 108 Euro, fair pris, når man tænker på at
det er fra syd Tyskland. Men hvad hvis man vil have den helt hjem til
adressen, syntes det er for dyrt at køre ned at hente den, så er der lige
pludselig ikke det vilde at spare! Kender I til nogen der fragter mc hjem
til DK fra Tyskland, drejer sig om 921 km, til en fair pris samt på en
forsvarlig måde, uden at den kommer hjem med smadret kåbe?

På forhånd tak for hjælpen....

Mvh.

M. Hoey
Suzuki GT750A 1976
(Kommende VFR ejer)
http://www.dfmc.dk/?id=355

Fra : MKS - 74

Dato : 03-12-05 15:46

On Sat, 3 Dec 2005 15:14:43 +0100, "Lotte Jørgensen" <benna@pc.dk>
wrote:

> [...]
>til DK fra Tyskland, drejer sig om 921 km, til en fair pris samt på en
>forsvarlig måde, uden at den kommer hjem med smadret kåbe?

Hvorfor ikke selv køre den hjem fra Flensborg (enkeltbillet+100 kr.
for en prøveplade) lidt koldt men hvad pokker. Ellers er der jo f.eks
Vilstrans og Schille-trans der kører den helt hjem for ca. 200-250
Euro (de har vistnok begge forsikring).

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Lotte Jørgensen

Dato : 03-12-05 16:34

"MKS - 74" <mks74temp@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> -Michael
> CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/
> Div. VF500-, RS250- og CBR600F-dele m.m. til salg på:

Hej

Tror jeg også det ender ud i, må på med lædertøjet og den store bamsedragt
udover, og så ellers mange pitstop med varm kaffe, på vej hjem til Holbæk

Mvh.

M. Hoey
Suzuki GT750A 1976
(Kommende VFR ejer)
http://www.dfmc.dk/?id=355

Fra : MKS - 74

Dato : 03-12-05 16:58

On Sat, 3 Dec 2005 16:33:32 +0100, "Lotte Jørgensen" <benna@pc.dk>
wrote:

>Tror jeg også det ender ud i, må på med lædertøjet og den store bamsedragt

Er man mand eller mus (eller måske rettere Bamse eller Kylling)? Ind i
kampen og ud over stepperne!

Fra : Richard

Dato : 03-12-05 17:33

Lotte Jørgensen wrote:

Hej Mick,

> Tror jeg også det ender ud i, må på med lædertøjet og den store bamsedragt
> udover, og så ellers mange pitstop med varm kaffe, på vej hjem til Holbæk

Tillykke med din nye cykel - det var da noget

Kan godt forstå, at du vil prøve den nu og her; men er det nu en cykel, du
kan/vil være bekendt at udsætte for vinterveje? (Går ikke ud fra at den er
købt til et nyt megaprojekt som dit flot afsluttede med vandbøflen). Er
det ikke bedre at ofre den tudse mere og få den helt hjem - jvf. tråden
fornylig om transport fra D?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : M. Hoey

Dato : 03-12-05 18:17

"Richard" <rpaderichard@netscape.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> købt til et nyt megaprojekt som dit flot afsluttede med vandbøflen). Er
> det ikke bedre at ofre den tudse mere og få den helt hjem - jvf. tråden

Hej Richard

Min onkel har også gået i tankerne om VFR, han har ikke kørt mc i mange år,
og pudsigt nok, så er han ved at handle med samme forhandler, så mon ikke vi
kan presse dem lidt, og få begge cykler leveret til adressen til en fair sum
penge! Heller ikke meget for at få den ud på de saltede veje, hellere i
varevogn og direkte hjem i den varme stue, og så bare se frem til
vurderingen og marts måned efter nogle regnskyl.....
Jeg fik presset forhandleren ned i pris, og håber nu at det samme kan lade
sig gøre med transporten, går spændt, som en lille dreng før juleaften

Mvh.

M. Hoey
Suzuki GT750A 1976
(Kommende VFR ejer)
http://www.dfmc.dk/?id=355

Fra : klaus nielsen

Dato : 03-12-05 22:38

> Så er julegaven ved at være i hus. Længe gået og kigget efter VFR RC36
> model 2, fra 1996, dyret har gået 27.000 km, service udført hos Honda
> [...]
tillykke med din viffer.. det er samme model og årgang som din. min har bare
kørt 110.000 kr mere end din. motoren går stadig som den var ny.så den
bliver du nok ikke skuffet over.
men undgå salt fra vejen. når det først har angrebet alu delene er det
faktisk en umulig kamp at holde salt pesten væk. man kan slibe og polere i
en uendelighed men det slutter aldrig. men stellet er eloxeret og det
overlever fint lidt salt
helt og lykke

mvh klaus nielsen

Fra : Peter Z

Dato : 04-12-05 11:01

"Lotte Jørgensen" <benna@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til DK fra Tyskland, drejer sig om 921 km, til en fair pris samt på en
> forsvarlig måde, uden at den kommer hjem med smadret kåbe?

www.let7.dk & www.mccom.dk kunne være et bud

husk lige www.vfr.dk

mvh

Peter Z
VFR RC 46

Fra : M. Hoey

Dato : 04-12-05 18:21

"Peter Z" <pzn2730@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> www.let7.dk & www.mccom.dk kunne være et bud
>
> husk lige www.vfr.dk
>
> mvh
>
> Peter Z
> VFR RC 46

Takker for venligheden

Er ved at melde mig ind i VFR-klubben, min kammerat (Squish) er allerede
medlem, han har en VFR RC36-1, lækker maskine, skulle aldrig have prøvet
den, det kommer til at gøre ondt på pengepungen nu, men så kan jeg jo lære
det

Mange hilsener herfra

M. Hoey
Suzuki GT750A 1976
(Kommende VFR ejer)
http://www.dfmc.dk/?id=355

Fra : Moller

Dato : 04-12-05 18:23

M. Hoey wrote:

> [...]
> den, det kommer til at gøre ondt på pengepungen nu, men så kan jeg jo lære

   Hvad så med den herlige Superbike aka GT750 du har ??? den må du altså
ikke glemme bare fordi du begynder at spille på eget hold med den VFR'er ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : M. Hoey

Dato : 06-12-05 17:50

Snip

> [...]
> Lars Molnit
> MZ ETZ 300 CDi ReedValve, MZ TS 250/1 Supra5
> Suzuki GSF-R 1200, Yamaha FZR1000 årgang 87

Hej Moller, lover dig at jeg ikke glemmer den første frøken, gammel
kærlighed ruster jo aldrig Hun skal nok blive luftet på de solskinsrige
dage vi går i møde, samt Klassisk Japaner Træf i Nordjylland....

Mvh.

M. Hoey
Suzuki GT750A 1976
(Kommende VFR ejer)
http://www.dfmc.dk/?id=355

Fra : Peter Z

Dato : 05-12-05 10:16

> [...]
> den, det kommer til at gøre ondt på pengepungen nu, men så kan jeg jo lære

du skal være velkommen .

desværre kommer du nok til at indse at udgiften til din viffer er det
mindste - al det sjove man kan lave på sådan en - koster ! (banedage,
fartbøder, alpe & norges ture m.m.)
Husk lige at en VFR'er er beregnet til at køre på - ikke skrue - det evige
dilemma: når det er vejr til at give den den helt store tur - er det
samtidigt perkekt vejr til en tur på de små snoet

hygge

Peter Z
VFR RC 46