Øv jeg glæder mig allerede til foråret!!!
Fra : Jacob Larsen

Dato : 01-12-05 14:37

Øv jeg glæder mig allerede til foråret!!!

Det er altså slet ikke det samme at køre bil.
--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : Moller

Dato : 01-12-05 15:04

Jacob Larsen wrote:
> Øv jeg glæder mig allerede til foråret!!!
>
> Det er altså slet ikke det samme at køre bil.

   Vinter kværn ;) de er ik dyre, og så kan du lege ude i sneen med et
kæmpe smill ;)

   hmmm.... hvor skaffer man sig mon en af de der spilmaskiner med MC
spil, hvor der sider noget der ligner en cykel ;) som man skal side på.
Lidt kreativ ku man jo vel blive, så er det bare om fruen vil ha der
står sådan en i stuen :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Jacob Larsen

Dato : 01-12-05 16:25

"Moller" <news@molnit.com> wrote in message

> Vinter kværn ;) de er ik dyre, og så kan du lege ude i
> sneen med et kæmpe smill ;)

Hehe. Har allerede een, men gider ikke køre, når det er koldt og glat.

Hmmm... Måske en god ide.

Fra : Peter

Dato : 01-12-05 21:39

"Jacob Larsen" <jacobl@[{[--FJERNDETTE--]}]cs.aau.dk> skrev i en meddelelse
> "Moller" <news@molnit.com> wrote in message

Det er altså 1. december i dag, så om 3 måneder er "det" allerede overstået

Det var første sæson for mig, og jeg fik alt, alt, alt for tidligt stallet
min MC op..... surt, men regner med at tage en uges "skrueferie" i marts og
satser på et tideligt forår!

Og det er slet ikke det samme at køre Metro !

Peter

Fra : Perminator

Dato : 01-12-05 23:05

Narj fejltagelse. Virtuelle oplevelser med spilmaskiner er for langt ude
for rigtige mænd.
Nu hvor CXeren er staldet op indtil saltet er skyllet fra asfalten igen,
bruges tiden til at gå på jagt og tage på havfiskeri. Det er vintersysler
der oplevelsesmæssigt matcher MC-kørslen i sæsonen. Ellers er der et
værksted der skal indrettes med hæve/sænke MC-stand, så man ikke skal skifte
olie, eller pusle i ydmygende stillinger.
God vinter
Perminator
CX500E, ToyHiAce, mv