No replacement for displacement .... (yama~
Fra : Anders Majland

Dato : 29-11-05 07:50

Jeg modtager reklame mails fra en lokal mc-butik. De holder jævnligt åbent
hus arrangementer og når de har lånt nogle maskiner til prøvekørsler. Næste
weekend vil de så vise Yamaha XV 1900 Midnight Star frem - Det er større
volumen end en Goldwing var min første tanke, men der stod desværre ikke
noget om prøvekørsler. De vil nok ikke have den ud på saltede
vinterveje..... Det er sikkert længe siden at den er langseret men jeg har
bare ikke fulgt med i hvad der sælges i det segment. Jeg har aldrig kørt
sådan en stor cruiser eller bare noget der ligner, og regner heller aldrig
med at skulle have en men derfor kunne man jo godt ønske sig en prøvetur

Btw det er bikeshoppen
--
anders DOT majland AT jyde DOT dk