Simmerringe til Jawa CZ 350 - 638 fra 86
Fra : Franz Eckert

Dato : 28-11-05 09:37

Hejsa.

Jeg tror jeg har en defekt simmerring på min krumtap.

Er der monstro nogen der har målende på dem, det må være muligt at købe
nogle tilsvarende uden at skulle bestille dem i udlandet.

Mvh
Franz Eckert

Fra : Jan

Dato : 28-11-05 12:47

"Franz Eckert" <franz@netsolv.dk> wrote in message
> [...]
>
> Er der monstro nogen der har målende på dem, det må være muligt at købe
> nogle tilsvarende uden at skulle bestille dem i udlandet.

Kan de ikke fåes hos en Jawa forhandler?

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 29-11-05 06:07

"Franz Eckert" <franz@netsolv.dk> wrote in news:438ac186$0$78288$157c6196
@dreader1.cybercity.dk:

> [...]
>
> Er der monstro nogen der har målende på dem, det må være muligt at købe
> nogle tilsvarende uden at skulle bestille dem i udlandet.

du skal bruge ydre diameter, indre diameter og tykkelse, det skullegerne
stå på den gamle simmerring Prøv så hos thansen, hoyer, mekonomen osv. evt
den lokale maskinfabrik eller landbrugsmaskinforhandler.

Fra : Carsten

Dato : 29-11-05 19:32

Franz Eckert wrote:

> [...]

> Er der monstro nogen der har målende på dem, det må være muligt at købe
> nogle tilsvarende uden at skulle bestille dem i udlandet.

Prøv hos Højlund der ligger på Møn.
http://www.hoejlunds-auto.dk/
Ellers er der BSA Huset i Nordsjælland,
Højlund´s Auto
Fanefjordgade 44
4792
Askeby
55 81 75 82

Ja - Service
Holbækvej 59 B
4400
Kalundborg
59 51 53 58

Thomadsen
Mariagervej 153
8900
Randers
86 43 03 44

Slagelse MC
Carolinevej 10
4200
Slagelse
58 52 94 84

Sjøholm MC
Vølundsgade 17 - 19
6400
Sønderborg
74 42 43 01

MC Service
Skjulhøj allé 25
2720
Vanløse
38 74 18 17

Carsten´s MC
Storegade 30 - 32
6800
Varde
75 22 14 17

Torben Dyel
Grøndyssevej 23
3210
Vejby
48 70 51 82

Bro MC
Møllesøvej 6
5970
Ærøskøbing
62 52 24 87

Fra : MicJen

Dato : 01-12-05 22:33

Franz Eckert wrote:
> [...]
>
> Er der monstro nogen der har målende på dem, det må være muligt at købe
> nogle tilsvarende uden at skulle bestille dem i udlandet.

Hej Franz

Jeg beklager hvis jeg forstyrer, men kommer i tanke om at jeg har lidt
reservedele til sådan en Jawa 350/638, jeg engang havde.

Hvis det har interesse så må du gerne henvende dig (husk at rette i min
mail så mailen hedder -> michaelgsjensen@gmail.com)

Det drejer sig om en forlygte, et bremsekabel og et blinklysglas. Måske
er der lidt mere.. men gider ikke finde det frem fra kælderen hvis det
ikke er interessant

Mvh
Michael
Århus