Gratis DBA
Fra : essal@mobilixnet.dk

Dato : 26-11-05 12:36

Gratis adgang til DBA

login:gratisdba@yahoo.dk
pw: abdsitarg (gratisdba bagfra)

Indbetal 14 kr hvis ikke der er andre der har gjort det og fortæl det
her - så vi alle har glæde af det.
Der er gratis adgang idag.

Mvh Lasse

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-05 19:32

essal@mobilixnet.dk wrote in news:1133004953.690173.275190
@f14g2000cwb.googlegroups.com:

> [...]
>
> login:gratisdba@yahoo.dk
> pw: abdsitarg (gratisdba bagfra)
>
> Indbetal 14 kr hvis ikke der er andre der har gjort det og fortæl det

Der kørte lidt samme service på www.hi-speed.dk på et tidspunkt. Men det
stoppede da ejeren blev kontaktet af DBA, og bedt om at stoppe den
aktivitet, ellers ville de komme efter ham med bål&brand. Bare til info,
jeg er egentlig ligeglad, da kæresten jævnligt bruger dba til andre
formål, og derfor her en betalt konto.

Fra : essal@mobilixnet.dk

Dato : 15-12-05 09:51

Hej Raz.

JA den gik ikke så længe, der er nu ikke kommet nogen efter mig, men
det er nok fordi diverse mailadresser ikke kan spores tilbage til mig.
Tilgengæld er brugeren blevet spærret
og jeg vil vædde på at DBA har spammet den tilhørende mailadresse
med trusler mm.
ÆÆÆÆV. Skal jeg virkelig betale 14 kr. for et tlf-nr på noget som
sikkert er solgt - det er lige til at tude over :(

Lasse

Fra : Torben Scheel

Dato : 15-12-05 11:06

essal@mobilixnet.dk wrote:

> ÆÆÆÆV. Skal jeg virkelig betale 14 kr. for et tlf-nr på noget som
> sikkert er solgt - det er lige til at tude over :(

Lav bare en annonce under købes, så kan sælger tude.. jeg ser nødigt at
du søpper hele dfm til med dit DBA flæberi. At du også topposter gør
ikke dine indlæg mere populære.

--
vh
Torben

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 15-12-05 16:47

essal@mobilixnet.dk skrev i

--
> ÆÆÆÆV. Skal jeg virkelig betale 14 kr. for et tlf-nr på noget som
> sikkert er solgt - det er lige til at tude over :(

--

Hep!:
http://www.kinagrill.dk/tudekiks.gif

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen
Om signatur og quoting: http://www.usenet.dk/netikette/essentiel.html

Fra : Armand

Dato : 15-12-05 17:10

essal@mobilixnet.dk wrote:
> [...]
> ÆÆÆÆV. Skal jeg virkelig betale 14 kr. for et tlf-nr på noget som
> sikkert er solgt - det er lige til at tude over :(

Spis en kiks!
Det er da stadig billigere end førhen da man uge efter uge skulle køne
hele(!) Den Blå Avis i kiosken for at orientere sig om udvalget!

Det er ligesom at vi er blevet forvænte med at alt på nettet skal være
kvit og frit; men lige netop omkring DBA's hidtil succesfulde
forretningsgang á køberen/læseren betaler for driften og ikke sælgeren,
passer dén filosofi ikke

Og så er der lige det med at det koster at købe, og de 14kr m.fl. hører
til i slutregnskabet akkurat som fragt/porto/afhentning; omregistrering
eller for den sags skyld telefonudgift ved kontakt med sælger :-|

--
Armand.

Fra : Leonard

Dato : 15-12-05 17:49

essal@mobilixnet.dk wrote:

>ÆÆÆÆV. Skal jeg virkelig betale 14 kr. for et tlf-nr på noget som
>sikkert er solgt - det er lige til at tude over :(

Hvis ellers sælgerne har bare en lille smule fornuft, så slettes
annoncen lige efter et salg, så er man nemlig fri for de tudeprinser
der klager over at have betalt for ens tlf.nr.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::