Yamaha DT-175 Ledningsdiagram
Fra : Ryan Pedersen

Dato : 26-11-05 09:21

Hej
Jeg har lige købt sån en vinter-knallert, men skal montere blink og batteri.
Derfor har jeg jo brug for et diagram. Kan nogen hjælpe?

Fra : Ivan Nielsen

Dato : 26-11-05 10:55

"Ryan Pedersen" <ryan@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg har lige købt sån en vinter-knallert, men skal montere blink og
> batteri.
> Derfor har jeg jo brug for et diagram. Kan nogen hjælpe?

Den ligger i DK.binær.motor lige om lidt...

PS. Jeg har købt blinklygterne hos T. Hansen til næsten ingen penge.

Se på http://www.thansen.dk/product.asp?c=628153238&n=282551729&pn=282551743

Ivan Bartholin Nielsen
Næstved
www.kloge.dk
Honda CB500 Four 1972 - når jeg kører med stil
Yamaha DT175 1972 - når jeg kører for sjov
Renault Modus 1.5 DCi - når jeg kører længst på literen

Fra : Ivan Nielsen

Dato : 26-11-05 11:01

Hov - det duede ikke. Jeg får en melding om at den er for stor til serveren.
Du får den lige pr mail direkte....

Fra : Simon Rasch 9640

Dato : 27-11-05 17:28

> Jeg har lige købt sån en vinter-knallert, men skal montere blink og
> batteri.
> Derfor har jeg jo brug for et diagram. Kan nogen hjælpe?

Er der ikke noget med at blinklys ikke er lovmæssigt påkrævet ?

/Simon

Fra : Claus Rittig

Dato : 27-11-05 22:21

"Simon Rasch 9640" <simon.rasch_NEJ_TIL_SPAM@tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:4389de7b$0$159$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Er der ikke noget med at blinklys ikke er lovmæssigt påkrævet ?

Det kommer an på årgangen. Jeg tror det blev lovpligtigt for 4-6 år siden,
cykler der er godkendt før dengang, behøver ikke blinklys.

Rittig

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-11-05 21:03

"Claus Rittig" <ClausRittigFJERNDETTE@Hotmail.Com> writes:

> Det kommer an på årgangen. Jeg tror det blev lovpligtigt for 4-6 år
> siden, cykler der er godkendt før dengang, behøver ikke blinklys.

Hvis første registreringsdato er 1/9-95 eller derefter er blinklys
påkrævet.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R