Størrelse på dæk til gsf 600
Fra : Bo Christensen

Dato : 25-11-05 16:41

Hejsa derude,
et af vinterens projekter forventer jeg at blive et skifte
bagdækket (og evt fælgen) på min bandit da dette er slidt.
Kan jeg sætte et bredere dæk på ? Jeg har også fået anbefalet
at sætte en gsx fælge på for at få det bredere.
Jeg vil ikke til at ændre i selve konstruktionen af cyklen, ala
anden bagsvinger og lignende.

Grunden til skiftet er ren optisk.

Hvad skal jeg købe ?

god vinterpudsen...(indtil foråret)
/bo

Fra : Kim \(Bandit600\)

Dato : 25-11-05 20:56

"Bo Christensen" skrev i en meddelelse
> [...]
> at sætte en gsx fælge på for at få det bredere.
> Jeg vil ikke til at ændre i selve konstruktionen af cyklen, ala

Mener rune her fra grupen har lavet tricket med 5,5" fælg
og 180 bagdæk! Det skulle kunne lade sig gi sig op til 190
men så går den også ret tæt på kæden!

Mvh kim..
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=24

Fra : Bo Christensen

Dato : 25-11-05 21:13

> Mener rune her fra grupen har lavet tricket med 5,5" fælg
> og 180 bagdæk! Det skulle kunne lade sig gi sig op til 190
> men så går den også ret tæt på kæden!
ok,
hvor kom 5.5 fælgen fra ? 180 i dæk skulle være fint
/bo

Fra : Kim \(Bandit600\)

Dato : 25-11-05 21:36

"Bo Christensen" skrev i en meddelelse

> hvor kom 5.5 fælgen fra ? 180 i dæk skulle være fint

Bandit 1200!

Fra : Bo Christensen

Dato : 26-11-05 11:39

> Bandit 1200!