Fælge med udslet...
Fra : Ken Sørensen

Dato : 23-11-05 18:11

Hellow...

Mine fælge er angrebet af noget (salt måske?) som har givet grimme skjolder
og jeg kan ikke få det af... Har prøvet med en hel del knofedt og slipol
osv.
Har nu overvejet at prøve en rens-let, el. lign., men måske det er for
voldsomt.

Nogle bud?

Mvh Ken

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-05 13:37

> [...]
> osv.
> Har nu overvejet at prøve en rens-let, el. lign., men måske det er for

Du kan evt overveje en lakering selvom det nok ikke var det svar du håbede
på! Har ingen bud, men ved en lakering ikek koster særlig meget

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-05 13:42

"S.G" <sebastianSNABELAnalnet.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan evt overveje en lakering selvom det nok ikke var det svar du håbede
> på! Har ingen bud, men ved en lakering ikek koster særlig meget

Jeg har hellere ikke lige svaret på om du kan fjerne det, men hvis du
lakerer dem så få dem glasblæst inden, det giver det bedste resultat.

--
Dannie
Kawasaki ZZ-R1100 - 1995 http://www.zx-r.dk

Fra : Torben Scheel

Dato : 24-11-05 16:46

Ken Sørensen wrote:
> [...]
> osv.
> Har nu overvejet at prøve en rens-let, el. lign., men måske det er for

Prøv med "rubbing" - et kraftigt polérmiddel autolakereren bruger når en
ny lak skal "blendes" ind med den gamle.

--
vh
Torben