startproblemer...
Fra : Bisse

Dato : 21-11-05 13:10

Jeg har lidt besvær med at få min FZR600 til at starte....
Den tager fint fra lige med det første.... Jeg giver den 3000
RPM men så går den bare ud og hvis jeg forsøger at starte igen
hoster den bare lidt....

Mit bud er kulden.... Men jeg er absolut ikke sikker..
Har desværre ikke fået givet den sprit før efter problemet
opstod så spritten har ikke været rundt i systemet endnu.
Starter altid uden choker og når det er varmt starter
den altid uden problemer....

Nogen bud på hvad jeg kan gøre... ?

Bisse

Fra : Armand

Dato : 21-11-05 19:00

Bisse wrote:
> [...]
> opstod så spritten har ikke været rundt i systemet endnu.
> Starter altid uden choker og når det er varmt starter

Så brug dog chokeren - "plejer" er tilsyneladende afgået ved døden i
dette tilfælde :-|

Det er ved brug af res.-positionen på bensinhanen at man lukker
forekommende vand fra bunden af tanken og ned i karbunaderne - Så Hvis
det er vand der er dit problem, så skal du have været på reservetank for
nyligt???

--
Armand.

Fra : Bisse

Dato : 23-11-05 08:46

Hehe.... Det har jeg fakketalt...
Hvis jeg husker korrekt... sidst jeg var ude at køre.
Så det har du nok ret i..... Hvad gør jeg ud over at teste med
chokeren. Varme den op ?

Bisse

Fra : Armand

Dato : 23-11-05 17:38

Bisse wrote:

> Hehe.... Det har jeg fakketalt...
> Hvis jeg husker korrekt... sidst jeg var ude at køre.
> Så det har du nok ret i..... Hvad gør jeg ud over at teste med
> chokeren. Varme den op ?

Tøm svømmerhusene for indhold og genfyld uden(!) brug af Res (eller PRI) :-|

--
Armand.