Vedr: PGO Hot
Fra : Pia og Steen Sørense~

Dato : 25-01-06 23:08

Hej i gruppen.

Jeg har et problem med min PGO. Den kan godt starte, men når man forsøger at
give gas, stiger den slet ikke i omdrejninger eller også går den ud ( nogle
gange kommer " knald " fra udstødningen ). Hvis jeg endelig får den lidt op
i omdrejninger, er der slet ingen trækkraft i den...

Karburatoren er lige blevet renset og benzin hane samt vacum og benzin
slange er ok....så vis i har nogle ide'er til hvordan jeg får den til at
kører, ville det bare være kanon...

mvh
Steen

Fra : Hagar

Dato : 26-01-06 06:20

"Pia og Steen Sørensen" <seis@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Karburatoren er lige blevet renset og benzin hane samt vacum og benzin
> slange er ok....så vis i har nogle ide'er til hvordan jeg får den til at

Prøv at sæt den ind i et mørkt rum og start den, kig så efter gnister. Der
kan være hul på tændrørshætte eller ledningen til samme. Har du kigget på
dit tændrør, eventuelt skift det.

Hagar

Fra : Pia og Steen Sørense~

Dato : 26-01-06 11:20

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan være hul på tændrørshætte eller ledningen til samme. Har du kigget på

Det har jeg lige prøvet, men det hjalp ikke... så hvis du/ i har andre
ide'er til hvad der kan være galt, hører jeg gerne fra jer...

steen

Fra : Allan Riise

Dato : 26-01-06 12:49

Pia og Steen Sørensen wrote:
> "Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det har jeg lige prøvet, men det hjalp ikke... så hvis du/ i har andre
> ide'er til hvad der kan være galt, hører jeg gerne fra jer...

CDI enheden eller tændingen, prøv først med et nyt tændrør.

--
Allan Riise
http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59672

Fra : Pia og Steen Sørense~

Dato : 26-01-06 14:21

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> CDI enheden eller tændingen, prøv først med et nyt tændrør.
>
> --
> Allan Riise
> http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59672
>Der er ny CDI enhed på og der en fin blå gnist på tændrøret, så jeg tror
>ikke det er det... men har du / i andre ide'er, til hvad der er galt med
>den... så skriv endelig.

Steen

Fra : Allan Riise

Dato : 27-01-06 11:45

Pia og Steen Sørensen wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

Har du karburatorsprit i tanken? ( ca. 1dl. pr. tankfuld )