Tændrørshætte falder af
Fra : Poul Nielsen

Dato : 24-01-06 01:02

Jeg har en "Aprilla Rally" i efteråret 2005 falder tændrørshætten af under
kørslen, jeg må købe en ny tændrørshætte da metalkapslen der sidder inde i
hætten af en eller anden grund har udvidet sig, nu her 4 måneder efter må
jeg skifte hætten igen. Spørgsmålet er nu er det tændrøret der bør skiftes
eller er den NKG hætte for svag.

Fra : IzNoGoUd

Dato : 24-01-06 06:53

Poul Nielsen skrev:
> [...]
> jeg skifte hætten igen. Spørgsmålet er nu er det tændrøret der bør skiftes

"Sjovt" problem!

Jeg har haft samme problem med NGK tændrørshætte, på en PGO Hot 50
årgang 98, men løste det ved en ny tændrørshætte fra NGK. Nu har jeg
altid en reserve tændrørshætte med.

Mon ikke vi har været uheldig med en "b" model tændrørshætte

--
best regards IzNoGoUd a.k.a. Claes Nielsen, DK-5700 Svendborg, Denmark.
*

Fra : Hagar

Dato : 24-01-06 14:45

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg skifte hætten igen. Spørgsmålet er nu er det tændrøret der bør skiftes

Nu husker du vel at pille den der lille metal dims af toppen på tændrøret,
den er skruet på. Jeg har selv en Rally, og der har "proppen" aldrig faldet
af, men det kan være du har været uheldig med din hætte. Har du prøvet de
der røde af silikone, de er hammer grimme, men de sidder nu meget godt på.

Hagar

Fra : Palle S.

Dato : 29-01-06 20:01

> [...]
> jeg skifte hætten igen. Spørgsmålet er nu er det tændrøret der bør skiftes

De her falder aldrig af og kan holde til lidt af hver
http://www.daxshop.dk/k003u001s001.htm

mvh Palle

Fra : Hagar

Dato : 29-01-06 22:27

"Palle S." <jesus.elsker.dig@gmail.com> skrev i en meddelelse

> De her falder aldrig af og kan holde til lidt af hver
> http://www.daxshop.dk/k003u001s001.htm
>
> mvh Palle

Det er lige den jeg havde i tankerne, grim som pokker, men den sidder fast.

Hagar