Værkstedhåndbog til Gilera Runner 45
Fra : Michael

Dato : 22-01-06 19:08

Hvor finder man værkstedsbøger til scootere...? i mit tilfælde til gilera
runner 45 fra 1999.

Er der noget at finde på nettet med eksploded veiw..? komplet reservedels
katalog...? Synes at thansen er ret mangelfuld, trods det er der er mange
dele.

Nogen udenlanske sider..?

Fra : Hagar

Dato : 22-01-06 20:19

"Michael" <michael.skole@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> katalog...? Synes at thansen er ret mangelfuld, trods det er der er mange

Jeg havde en gang på min hjemmeside en masse tegninger af delene fra mange
mærker og modeller. Det har jeg ikke mere, der var en der ville overtage
det, men jeg syntes ikke at have set vedkommende fortælle hvor det kan
findes. Men der kunne du have set delene til din Runner.

Hagar

Fra : Hagar

Dato : 22-01-06 22:30

> [...]
> katalog...? Synes at thansen er ret mangelfuld, trods det er der er mange

Jeg havde de sider som før var på min hjemmeside på en skive jeg havde
brændt, så nu, for din skyld, er det oppe igen. Du kan kigge her
http://www.mytweb.dk/knallert.htm der er masser af "stumper"

Hagar