Batteri til Derbi Vamos
Fra : Esben K. Laustrup

Dato : 14-01-06 20:07

Som nævnt i et andet indlæg, er jeg ejeren af en lettere defekt PGO
Tornado 45-scooter. Jeg er blevet tilbudt en Derbi Vamos 45 fra 1998
(med 11.308 km. på triptælleren) til 1.200 kr., og det synes jeg
umiddelbart virker som et fornuftigt tilbud (eller hvad?). Derbi'en
mangler et batteri, og sådan et koster jo heldigvis ikke en formue,
men jeg ville høre, om jeg ikke bare kan bruge batteriet fra min PGO?

Ifølge sælgeren skal Derbi'en have følgende batteri:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=647848717&n=1339091190&pn=1339100919

Som sagt ville jeg høre, om batteriet fra min PGO Tornado kan anvendes
i stedet.

Tak,

Esben

Fra : Allan Riise

Dato : 14-01-06 20:16

Esben K. Laustrup wrote:
> [...]
> http://www.thansen.dk/product.asp?c=647848717&n=1339091190&pn=1339100919
>
> Som sagt ville jeg høre, om batteriet fra min PGO Tornado kan anvendes

Så længe Ampere er det samme, og batteriet kan sidde der, så ja...

--
Allan Riise
http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59672