Hvilken scooter skal jeg vælge...?
Fra : Michael

Dato : 11-01-06 15:31

Jeg overvejer stærk at købe en scooter/Knallert45
Men jeg har ikke den store forstand på hvad jeg skal vælge.

Blev anbefalet en Piaggio Typhoon, men kunne godt tænke mig at vide hvorfor
jeg lige skulle vælge den og ikke knallerten ved siden af.

Pris max. 15000

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-06 16:03

"Michael" <michael.skole@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Blev anbefalet en Piaggio Typhoon, men kunne godt tænke mig at vide
> hvorfor jeg lige skulle vælge den og ikke knallerten ved siden af.

Det er smag og behag, med scooter.
Men stil dig selv det spørgsmål, hvad du skal bruge den til? Hvor langt du
skal kører på den om dagen - Da der er stor forskel hvad de kører pr liter.
Nogen fra 18 km/l og til over 50 km/l.

Tjek evt. siden www.billig-scooter.dk Hvor der er masser af info til
scooter.