Holde visir fri for Is udvendig.
Fra : Søren Jensen \(9800\~

Dato : 03-01-06 17:12

Hej

Er der nogen der har forslag til hvordan man holder visiret fri for is
udvendig og samtidig kan holde det fri for dug indvendig..

Hilsen Søren Jensen

Fra : Kurt Kristiansen

Dato : 04-01-06 11:53

Hejsa Søren!

Jeg har for et par år siden købt et dug visir, som klæbes indvendig på
visiret. Det virker fint og kostede ca. kr. 175 hos den lokale mc
forhandler. Det hedder Fogcity :
http://www.helmetharbor.com/fogcity/fogcityinfopage.htm

Kurt

Fra : Thomas B

Dato : 04-01-06 16:52

Ja Fogcity det virker.

Thomas

Fra : Hagar

Dato : 04-01-06 15:17

> [...]
>
> Er der nogen der har forslag til hvordan man holder visiret fri for is
> udvendig og samtidig kan holde det fri for dug indvendig..

Prøv og tag noget sulfo på en klud og smør dit visir ind i det. Lad det nu
tøre og der efter tøre du det godt af, så det er til at kigge gennem, det
kan løse dit problem.

Hagar

Fra : ingenpost

Dato : 11-02-06 15:45

Tue, 3 Jan 2006 17:12:12 +0100, "Søren Jensen \(9800\)" <sjakalen01@msn.com> skrev:
> Hej
>
> Er der nogen der har forslag til hvordan man holder visiret fri for is
> udvendig og samtidig kan holde det fri for dug indvendig..
>

> Hilsen Søren Jensen

Køb en ny styrthjelm. T-Hansen, har på nuværende tidspunkt ZERO Road og Zero Uni på tilbud til 799 kroner.
De er begge med dugfri visir, og ekstra dugfrit visir kan fås for 99 kroner. Hjelmen er glasfiber.