Danmarks Jægerforbund
Fra : Wagner

Dato : 08-01-06 10:52

Det kunne være morsomt at høre, hvad I mener om uroen i DJ.
Debatten på Netnatur.dk og på Jægerforbundets egne sider ligner snarere
religionskrig end en seriøs debat om, i hvilket omfang man kan tillade sig
at bruge betroede midler. Sur misundelse kan ikke bruges til noget. Efter
min mening kan man sagtens tillade "ben" til repræsentanter i bestyrelser
for det arbejde de udfører, såænge der er fuld offentlighed om, hvad der
bruges til hvem og hvorfor. Men hvor går grænsen?
vh
Wagner

Fra : Kito

Dato : 09-01-06 07:36

"Wagner" <@> skrev i en meddelelse
> [...]
> for det arbejde de udfører, såænge der er fuld offentlighed om, hvad der
> bruges til hvem og hvorfor. Men hvor går grænsen?

Når du nu spørger så kontant, så kan jeg da godt give mit bud på hvad der er
sket. Jægerforbundet blev i sin tid stiftet af de 3 foreninger i enighed og
for at ingen skulle føle sig tilsidesat, blev næsten alle der var i de 3
bestyrelser såsom regionsformænd og hovedbestyrelses medlemmer indlemmet i
den nye ledelse.
Nogle af de herre har nu efterhånden nået den alder, hvor de burde gå af
egen fri vilje, men da de årlige jagter, samt de alt for høje kørepenge, er
en så stor gode, at den klister taburetterne så hård fast til deres
bagdele, at de ikke kan se det fornuftige i at lade nogle unge og iderige
nye medlemmer komme til.
Vi kan bare se det her i Aalborg hvor regionsformanden samt det lokale
hoverbestyrelsesmedlem ikke vil gå medlemmernes ærinder, men kører det efter
deres eget hoved.
Her tænker jeg på at de er ved at ødelægge himmerland.
Ok nu er der snart valg, så lad os se om vi ikke kan få skiftet nogle ud i
toppen her oppe i det nordjyske.
Med hensyn til netnatur er der nemt at stå på sidelinien og komme med
kommentarer, men det er også iorden hvis det er sagligt.
Personlig syntes jeg art Kristian Raunkjær har været en god mand for
jægersagen og er desværre blevet trukket lidt for meget rundt i manegen, af
mere rengskabskyndede og illoyale medarbejder.

med venlig hilsen
Poul

..

Fra : PJ

Dato : 09-01-06 12:52

Det kunne være sjovere hvis sladderkællinger ikke bragte sligt til torvs -
for yderligere sladder!

Føj da< da>da!!!!!!!

PJ