Overskabe på 72,4 cm. HVOR??
Fra : Skafte Jørgensen

Dato : 25-01-06 17:21

Hejsa.

Er der nogen som ved om man nogen steder kan få overskabe til køkken på 72,4
cm.

Vores køkken er et Modulia fra 98 og nu har de sgu lavet målene om......
suk!!!

Mvh.
Martin

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 25-01-06 18:49

Skafte Jørgensen wrote:
> [...]
> på 72,4 cm.
>
> Vores køkken er et Modulia fra 98 og nu har de sgu lavet målene

Hej Martin.

Om ikke andet kan det da laves specielt.
Ebbe

Fra : Skafte Jørgensen

Dato : 25-01-06 19:18

"Ebbe Rasmussen" <ebbe87ups@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Martin.
>
> Om ikke andet kan det da laves specielt.
> --
> Med venlig hilsen
> Ebbe

Ja det er rigtigt - Det jeg skal bruge er et emhætteskab og det skal de have
3500,- for at lave....
......Og det vil jeg ikke gi'... Det er jo tyveri.

Mvh.
Martin

Fra : CopyCat

Dato : 25-01-06 20:09

> Ja det er rigtigt - Det jeg skal bruge er et emhætteskab og det skal de
have
> 3500,- for at lave....
> .....Og det vil jeg ikke gi'... Det er jo tyveri.

Hvad koster den i standard mål ?

Hvis der er låge foran ., så er det jo heller ikke ligegyldigt hvordan den
ser ud ?

~~Frank .,

Fra : TDC

Dato : 25-01-06 20:17

"Skafte Jørgensen" <msj67@tele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
> 72,4 cm.
>
> Vores køkken er et Modulia fra 98 og nu har de sgu lavet målene om......

Har kvik ikke overskae i den størrelse.. Det mener jeg at jeg stødte på i
deres tegneprogram..
Hvis ikke kvik, så var det HTH gør det selv. (tror jeg)

Mvh Dennis

Fra : Lars Truelsen

Dato : 29-01-06 09:14

> Er der nogen som ved om man nogen steder kan få overskabe til køkken på
> 72,4 cm.

http://www.silvaflex.dk/cp2/files/domestic-prisliste-2005.pdf
Se side 5.

Venlig hilsen
Lars

Fra : Bothgaard

Dato : 05-02-06 21:46

"Skafte Jørgensen" <msj67@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 72,4 cm.
>
> Vores køkken er et Modulia fra 98 og nu har de sgu lavet målene om......

Prøv Eldrup Lavpris Tlf. 7566 6666 de sælger Modulia i 2.kval.,men ok varer

Mvh
Bjarne

Fra : Ninja Rider

Dato : 09-02-06 20:51

Hejsa

Jeg mener at Ikea sælger skabe i den størelse...

Mvh Emil

--
Kawasaki GPz 550....
http://dfmc.dk/?id=26