Forlænge slanger til vaskemaskine?
Fra : HKN

Dato : 21-01-06 15:49

Hej,

Vi står overfor en mindre ombygning af vores hus, og bliver i den
forbindelse nødt til at fjerne vores vaskemaskine og tørretumbler
midlertidigt. Jeg tænkte så at vi i denne periode kunne sætte vaskemaskinen
op i køkkenet, men det kræver en forlængelse af både til- og afløb.

Kan vi det? Er det noget man kan købe hos den lokale hvidevareforretning?

Mvh
Henrik

Fra : Johnt

Dato : 21-01-06 23:18

"HKN" <noone@nowhere.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> afløb.
>
> Kan vi det? Er det noget man kan købe hos den lokale hvidevareforretning?

Ja, du kan godt få længere slanger en standardmonterede tilløb- og
afløbsslanger, man skifter hele slangen ud med en som er længere for at
undgå risiko for utæthededer.

Hilsen
Johnt

Fra : DJ Bobo

Dato : 22-01-06 10:07

"Johnt" <invalid@invali.no> skrev i en meddelelse

> Ja, du kan godt få længere slanger en standardmonterede tilløb- og
> afløbsslanger, man skifter hele slangen ud med en som er længere for at
> undgå risiko for utæthededer.

Er maskinen en Bosch Siemens, må afløbsslangen max være 4 m lang.
Man køber et forlængersæt hos "BSH" på tlf. 4489 8820...
(Bosch Siemens Hausgeräte)

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 22-01-06 16:33

"DJ Bobo" <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

> "Johnt" <invalid@invali.no> skrev i en meddelelse

> Er maskinen en Bosch Siemens, må afløbsslangen max være 4 m lang.
> Man køber et forlængersæt hos "BSH" på tlf. 4489 8820...
> (Bosch Siemens Hausgeräte)

Du lader det da bare løbe ud i et 32 eller 40 mm HT rør som du
selv bestemmer længden på. Mit eget løber i et der er 1,5 m lang.