Lægning af gulvfliser!
Fra : Dennis K. J.

Dato : 21-01-06 13:32

Hej

Jeg skal til at lægge gulvfliser. Men hvordan finder jeg ud af hvilken
størrelse tandspartel skal man bruge.

Fra : Dennis K. J.

Dato : 21-01-06 14:12

> Jeg skal til at lægge gulvfliser. Men hvordan finder jeg ud af hvilken
> størrelse tandspartel skal man bruge.

Jeg har fundet ud af det..

Fra : "Morten W. Jørgensen~

Dato : 21-01-06 17:22

> Jeg har fundet ud af det..

Tillykke. Hvad var svaret? Der kunne være nogen, mig incl., der selv var
blevet lidt nysgerrige?

Morten

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 21-01-06 18:03

""Morten W. Jørgensen"" <no@mail.for.me> skrev i en meddelelse

> Tillykke. Hvad var svaret? Der kunne være nogen, mig incl., der selv var
> blevet lidt nysgerrige?
>
> Morten

Kig side 8 og gem filen ......

http://www.mira-byggeprodukter.dk/Admin/Public/DWSDownload.aspx?File=Files%2fFiler%2f063226_alt_til_flise_DK.pdf

Fra : Dennis K. J.

Dato : 21-01-06 19:07

> Tillykke. Hvad var svaret? Der kunne være nogen, mig incl., der selv var
> blevet lidt nysgerrige?

Linket fra Hans er nu mere brugbart, ellers er her hvad jeg fandt:
http://www.alfix.dk/dk/dk_pi/pi_normalfix.htm

/Dennis

Fra : Dennis K. J.

Dato : 21-01-06 19:10

> Linket fra Hans er nu mere brugbart, ellers er her hvad jeg fandt:
> http://www.alfix.dk/dk/dk_pi/pi_normalfix.htm

Og denne:
http://www.alfix.dk/dk/dk_mi/mi_fliselmontering.htm