Træ/Alu vs. Træ vinduer ?
Fra : Brian S Jensen

Dato : 20-01-06 11:26

Hej

Vi skal ha' skiftet et stort vinduesparti på 1. sal og i den fobindelse
har der været 2 forskellige tømre for at give tilbud på det.
Begge har fremhævet Træ/Alu vinduer som værende "nr.1" , da de
ikke kræver vedligehold i samme stil som "almindelige" trævinduer

Nogle som har erfaringer med Træ/Alu vinduer - noget man skal
være opmærksom på ?

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Per H

Dato : 20-01-06 17:58

On Fri, 20 Jan 2006 11:25:30 +0100, "Brian S Jensen"
<m3m5@hotmail.com> skrev:

>Nogle som har erfaringer med Træ/Alu vinduer - noget man skal
>være opmærksom på ?
de kan være 25 % dyrere end trævinduer.

Vh Per

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 20-01-06 19:37

Jeg har haft et hus, hvor jeg fik træ/alu monteret. Jeg for fuldt tilfreds.
Dengang gav jeg 10-15% ekstra for dem, i forhold til træ.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Migti

Dato : 20-01-06 21:26

> Nogle som har erfaringer med Træ/Alu vinduer - noget man skal
> være opmærksom på ?
>
> Mvh.
> Brian S Jensen

Farven - det er ikke lige noget man kan ændre.

Jeg er meget tilfreds med vores VELFAC vinduer og døre vi fik sat i huset
sidste år.

/Steffen

Fra : Jacob Andersen

Dato : 20-01-06 21:30

> Nogle som har erfaringer med Træ/Alu vinduer - noget man skal
> være opmærksom på ?
1. De er grimmere end trævinduer
2. Der er ikke noget der er vedligeholdelsesfrit
3. Det er stort set umuligt at reparere på dem, når det engang bliver
nødvendigt