Pungvandlås i bruseniche
Fra : SA

Dato : 18-01-06 20:31

Hej NG!

For godt 1 år siden havde vi en vandskade i badeværelset, som
forsikringssleskabet betalte. Alt sammen fint nok, men nu begynder der at
melde sig lidt irritation..... nemlig pungvandlåsen i brusenichen. Jeg synes
den skal renses rimelig tit, og det betyder at hele låsen skal skilles ad.
Så var det jeg tænkte, om man kan få en S-lås i stedet for; altså en der
passer i eksisterende afløb(kan ikke lige huske navnet/typen)?
Alternativt kan man jo lave en selv, hvilket er noget besværligt. Sidste
udvej må være, at hakke gulvet op omkring afløbet, og montere en komplet
S-lås, meeeeeen det er jo et større projekt/arbejde!!!

Et yderligere plus ved en S-lås er jo, at såfremt den skulle finde på at
stoppe til, så er det bare frem med "svupperen", og så er den klaret.

Med venlig hilsen og på forhånd tak

/SA

Post any reply or question in the newsgroups!
Mail is only rarely read!

Fra : Finn Christiansen

Dato : 18-01-06 21:21

"SA" <buffalo_bill@iname.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mail is only rarely read!
>

>Det afhænger af om det er et gulv i jordplan for så er det en kloakmester
Er det i en etageadskillelse er det en aut vvs du skal kontakte
mvh FC

Fra : SA

Dato : 20-01-06 08:25

"Finn Christiansen" <finn.christiansen@fjernesmail.dk> wrote in message

> "SA" <buffalo_bill@iname.com> skrev i en meddelelse

> Er det i en etageadskillelse er det en aut vvs du skal kontakte
> mvh FC
og det var så den løftede pegefinger!!
Er der evt. nogle konstruktive forslag?

Mvh.

/SA

Fra : Finn Christiansen

Dato : 22-01-06 09:00

"SA" <buffalo_bill@iname.com> skrev i en meddelelse

> [...]
Det er et kontruktivt forslag.
Hvis det er i jord skal det udføres af en aut. kloakmester.
Hvis det er i enetageadskillese er det en aut vvs.
Hvis din el ikke hvirker skal du have fat i en elinstalatør
Der er jo en grund til at det kræver autorisation for at udføre sådanne
opgaver.

mvh FC