Svampe
Fra : Aksel Petersen

Dato : 17-01-06 12:31

Jeg har skrevet nedenstående til dk.natur, men fik ingen svar.
Jeg håber, at der i denne gruppe findes svampekyndige, der kan hjælpe mig:

Forleden, da jeg ryddede nogle buske i haven, fandt jeg nedenunder - ved
foden
af en skovfyr - nogle svampe, jeg ikke før har set. Jeg kunne hellerikke
finde
dem i min svampebog. Deres form er noget kantarelagtig, men har ikke den
karakteristiske gule farve - nærmere lidt kastaniebrune. Kan det mon være,
fordi de er blevet gamle?
Se billeder i DK.binaer
Aksel