Ginsengrødder
Fra : Esther Raaby

Dato : 15-01-06 13:17

Er der nogen der har erfaring med Ginsengplanten?
Hilsen blomsterdamen

Fra : Max

Dato : 15-01-06 13:27

Hej Esther

> Er der nogen der har erfaring med Ginsengplanten?

Jeg ved at en af mine kvindelige kollegaer bliver rød som
en kogt krebs hvis hun får saft fra dem, min kone siger
at hun får mere energi af saften, alt hvad jeg selv syntes
er at det giver mig en dårlig smag i munden.

Mvh Max

Fra : Ivar

Dato : 15-01-06 13:53

Max skrev:

> Jeg ved at en af mine kvindelige kollegaer bliver rød som
> en kogt krebs hvis hun får saft fra dem,

Jeg tror, det er dyrkningen der interesserer Esther.

Ginseng-rødder ligner mennesker. Tidligere valgte man ofte medicin-
planter ud fra hvad de ligende, derfor regnede man ginseng godt
for hele kroppen. Det samme gør sig gældende med den europæiske
alrune-rod. Den har også været omgivet af mystik pga. dens lighed med
mennesker, den er dog giftig.

Ivar Magnusson

--
Bruger du Outlook Express?
http://home20.inet.tele.dk/did/OutlookExpress/

Fra : Max

Dato : 15-01-06 16:54

Hej Ivar

> Jeg tror, det er dyrkningen der interesserer Esther.

Jeg tror du har ret i det, havde glemt hvad gruppe
jeg lige var i, sorry.

Mvh Max

Fra : hodja@pjort.com

Dato : 19-01-06 10:18

On Sun, 15 Jan 2006 16:53:32 +0100, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Hej Ivar

>Jeg tror du har ret i det, havde glemt hvad gruppe
>jeg lige var i, sorry.
>
>Mvh Max

Hej

Jeg så på TV sidste år, at flere landmænd skulle være begyndt at dyrke
gin-seng herhjemme. Markedet skulle være ret stort.
Ved ellers ikke mere om det.

MVH Jon

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 19-01-06 18:49

<hodja@pjort.com> skrev
>Markedet skulle være ret stort.
> Ved ellers ikke mere om det.

Ja, markedet for overtro er større end nogensinde.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen