Er du også blevet "bidt" af hosta feberen.
Fra : jan hansen

Dato : 12-01-06 04:32

Håber det er iorden at sende besked her !!

Er du også blevet "bidt" af hosta feberen.

Vi er ved at prøve at få en forening op at køre og vil i nærmeste
fremtid indkalde til en stiftende general forsamling. Alle oplysning
vil blive offentlig gjort her. Har du et godt forslag eller ide så kom
frem med den på vores forum.

www.danskhostaselskab.dk

Best Regards From Jan H. H.
http://www.graphic-fantasy.dk/

Fra : Aksel Petersen

Dato : 12-01-06 23:55

"jan hansen" <hurup@msn.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> fremtid indkalde til en stiftende general forsamling. Alle oplysning
> vil blive offentlig gjort her. Har du et godt forslag eller ide så kom

Hosta familien rummer mange flotte og særdeles nyttige planter, der med
fordel
kan bruges i mange haver. Jeg har selv en masse i forskellige bede, hvor
de har
til opgave bla.a. at overtage den jord, der er blevet bar efter diverse
løgplanters nedvisning.
Jeg vil nok alligevel ikke være med i jeres forening, for jeg frygter, at
mange
medlemmer af en sådan forening ender med at blive nørder med udpræget
samlermani. Det skal man selvfølgelig have lov til og kan sikkert være
meget
spændende, men jeg er mest til at anvende planternes dekorative egenskaber
min have, som jeg ikke vil have omdannet til samlested for masser af
enkeltstående planter og med et hav af små eller større skilte. Men hver
sin
lyst!
Venlig hilsen
Aksel