Køkken - hængsler til microovns skab
Fra : Mic

Dato : 06-01-06 20:04

Jeg er ved sætte et nyt køkken op. IKEA. Jeg ville også gerne ha' monteret
min alm. mikroovn bag en låge.
IKEA har tilsyneladende ikke de der hængsler hvor lågen trækkes frem og
parallel forskydes op. KVIK og Skab selv har dem. For 800 kr. - det er dyrt.
Kan de evt. købes andre steder billigere?
mvh MIC

Fra : Max

Dato : 06-01-06 20:40

Hej

> Kan de evt. købes andre steder billigere?

Har i ikke en genbrugsplads hvor du kan rode lidt ?

Mvh Max

Fra : Jan Pedersen

Dato : 08-01-06 17:15

"Mic" <Nospamf@nomail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dyrt.
> Kan de evt. købes andre steder billigere?

Nej der er prisen for dem med gaspartron.... og det er de samme som stor aet
alle køkken firmaer bruger derfor også næsten samme pris

Jan