Indstilling af trådløs rumtermostat til re~
Fra : LL

Dato : 31-12-05 11:54

Hej,

Vi har gulvvarme i hele huset som styres af en termostat i hvert rum.
Termostaterne sender et radiosignal til en modtager placeret i forbindelse
med fjernvarmeenheden. Forleden sketer der det, at en af rumtermostaterne
(rum nr 6) rendte tør for batteri, og efter at den nu er udstyret med ny
batteri kan modtageren ikke identificere den (en diode blinker grønt ud for
nummer 6)

Der er tale om en såkaldt AHC 2000 termostat - en simpel dims med bare 2
knapper hvormed man kan regulere op hhv ned for den ønskede temperatur.

Jeg har mistanke til at den har mistet sin opsætning som rum nr 6. Nogen der
ved hvordan jeg koder den op til dette igen, så vi kan få varme på i
værelset?

mvh
Lars

Fra : K ö n i g

Dato : 31-12-05 11:53

> Jeg har mistanke til at den har mistet sin opsætning som rum nr 6. Nogen
> der ved hvordan jeg koder den op til dette igen, så vi kan få varme på i
> værelset?

Når mine gør det du beskriver - så skru'er jeg op for varmen på selve
rumtermostaten således, at den sender signal til hovedenheden. Når den så
stopper med at blinke rødt stiller jeg varmegraderne ned på ned på det
normale igen.

/Peter