Hvilken motoriseret kost ??
Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 29-12-05 23:09

Vi er nogle stykker her på vejen som var ude og feje sne
væk i formiddags. Vi snakkede så om vi skulle gå sammen
og anskaffe sådan et dyr. Problemet er bare hvad skal man
gå efter og hvad må det koste??
Hhv nyt / brugt.
Input modtages med tak.

Sneslynge tror vi ikke på, idet flere har "ujævnt" terræn, og
så støder underkante på hele tiden.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 30-12-05 09:30

> [...]
> væk i formiddags. Vi snakkede så om vi skulle gå sammen
> og anskaffe sådan et dyr. Problemet er bare hvad skal man

Vi kiggede for et par år siden, da vi har nogle hundrede kvm gårdsplads og
parkeringsplads og dertil 50 m vej, men prisen lå over 6.000 kr for en brugt
kost til fræseren. Jeg har dog senere set små koste til 3-4000, men de er
efter min mening for små, hvis man skal feje sne med dem.

Mvh Maria

Fra : Max

Dato : 30-12-05 17:51

Hej Anders

> Sneslynge tror vi ikke på, idet flere har "ujævnt" terræn, og
> så støder underkante på hele tiden.

Min nabo har haft sådan en sneslynge i mange år :), og den
bruger nogle gummilameller til at slynge sneen med og med
den konstruktion burde et ujævnt underlag ikke være noget problem.

Mvh Max