Isolering og epoxy
Fra : Torben

Dato : 27-12-05 15:23

Hej gruppe,

Jeg påtænker at bruge min kælder til noget fornuftigt ex. værsksted eller
billardrum Kælderen er idg kold og lidt fugtig. Jeg har spurgt Danogips
om deres varmvæg eller isoleringsvæg. De siger at det godt kan brugesm så
længe der ikke er vandintrængen igennem væggene, men så mangler der gulvet,
jeg kan desværre ikke bygge op da der ikke er højt nok, men er der nogen der
har erfaring med at lægge epoxy på sådan et gulv ??. Er der nogen der har
prøvet noget tilsvarende i det hele taget ?

Fra : Torben

Dato : 30-12-05 10:36

"Torben" <trp@(remove)hajq.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har
> prøvet noget tilsvarende i det hele taget ?

Det havde jeg nu ellers håbet, men men, hvad koster en god Epoxy pr M2 nogle
ideer ?

/Torben

Fra : Anders Majland

Dato : 03-01-06 16:28

> Det havde jeg nu ellers håbet, men men, hvad koster en god Epoxy pr M2
> nogle ideer ?

Det er dyrt - jeg kan ikke huske prisen men jeg spurgte til det engang jeg
overvejede det i udhus og garage. Desuden kan det ikke gøres som GDS da det
er noget giftigt stas at arbejde med. Min konklusion dengang var at det
ville være meget billigere at lægge fliser på gulvet ....

Måske en alm. vådrumssmørremembram og fliser kunne være en ide ?

Fra : TT

Dato : 04-01-06 09:44

"Anders Majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> skrev i en
meddelelse news:43ba980b$0$8879$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> [...]
> det ville være meget billigere at lægge fliser på gulvet ....
>
> Måske en alm. vådrumssmørremembram og fliser kunne være en ide ?

Ja, det kan da være det bliver det, men så skal der rettes gulv op og hmmm.
det kan jeg ikke selv gøre. Mange tak for info.

-Torben

Fra : Henrik

Dato : 05-01-06 22:34

"Torben" <trp@(remove)hajq.dk> wrote in message

> "Torben" <trp@(remove)hajq.dk> skrev i en meddelelse

> Det havde jeg nu ellers håbet, men men, hvad koster en god Epoxy pr M2
> nogle ideer ?
>
> /Torben

Har forespurgt nogle steder på epoxygulvmaling til mit værksted (95m2) og
der er prisernm 3-4000kr så til en kælder kan det ikke blive en kæmpe
formue.
Og, jo, det kan sagtens være gør detselv arbejde, det moderne epoxy der
bliver brugt mest i dag er vandbaseret, men påstås at holde meget tæt på
ligeså godt som det dyrere, giftigere opløsningsmiddel baserede.

Henrik
www.gsx.dk

Fra : Torben

Dato : 06-01-06 09:58

"Henrik" <hbl@12move.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bliver brugt mest i dag er vandbaseret, men påstås at holde meget tæt på
> ligeså godt som det dyrere, giftigere opløsningsmiddel baserede.

Takker for info, det er kun ca. 60 m2 kælder, så det er ikke såp slemt
syntes jeg, tror jeg vil prøve at kontakte nogle proff. og få et bud.

-Torben