oprette hoveddør?
Fra : johny møller

Dato : 25-12-05 23:06

hoveddør er blevt lidt skæv, ikke meget.
men den er lidt åbent øverst i højre hjørne, hvor det trækker ind.
Kan man oprette døren så den bliver tæt i det hjørne.
vi har også problem med at få døren lukket helt, så den går helt i , og kan
holde sig lukket.
døren er ikke ret gammel.
Hilsen
johny møller

Fra : S.B.

Dato : 26-12-05 10:53

"johny møller" <hauge@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan man oprette døren så den bliver tæt i det hjørne.
> vi har også problem med at få døren lukket helt, så den går helt i , og

kunne være sjovt at vide om dørtrinnet er vandret og karmene lodret, er de
ikke det, er det dørkarmen der skal rettes op
ellers synes jeg du skal kontakte ham/dem der har sat den i for dig, du
skriver den ikke er ret gammel, så en form for garanti må der vel være på
deres arbejde.

søren