Ny fladskærm til "gammel" AGP G4 350 ?
Fra : SK

Dato : 12-06-01 13:31

Da jeg er ret opsat på at købe den nye 17" fladskærm fra Apple, skal jeg
høre om der er nogen her der ved hvordan jeg løser det problem.

Jeg har en 2. generations G4

Altså en 350 mhz udgave med sawtooth bundkort, AGP 2x grafik, og DVI
skærmindgang.

Kan jeg bare købe et nyt skærm kort med ADC indgang ?

Hvis ikke - hvad kan man så gøre ?

Søren K !

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 12-06-01 16:39

SK <sk@frekvensmedia.dk> wrote:

> Altså en 350 mhz udgave med sawtooth bundkort, AGP 2x grafik, og DVI
> skærmindgang.
>
> Kan jeg bare købe et nyt skærm kort med ADC indgang ?

Ja Apples OEM udgave af RadeON.

Der findes vist også DVI->ADC konvertere

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Juhu, jeg har endelig fået en bolig))))

Fra : SK

Dato : 13-06-01 08:09

Jeg er meget i tvivl omkring det med grafikkortet, da jeg nu har hørt at de
kort der har ADC udgang kræver en seperat ADC strømforsyning der sidder
indbygget i de nye G4'ere - er der nogen der ved om det er rigtigt ??

Søren K

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 12-06-01 20:05

Tag et kig på DVIator: <URL: http://www.drbott.com/prod/DVIator.html >